Ducati Monster 696 je motorka v jedinečném barevném provedení (amatanto glossy) a je oprávněná k řízení na řidičské oprávnění A2. Tento model z roku 2011 má najeto 26.700 km a je vybaven pneumatikami Pirelli Diablo Rosso. Motorka je v vynikajícím stavu díky nedávno provedeným údržbovým pracím, včetně výměny olejového filtru, oleje a brzdové kapaliny. Byla instalována nová baterie, svíčky, rozvodové řemeny a řetězový kit. Brzdové desky Brembo zajišťují vynikající brzdný výkon. Kontrola vůle vaček byla také úspěšně provedena. Mezi doplňky, které jsou součástí motorky, patří: - Udržovací nabíječka baterie - Vzduchový filtr KN - Blinkry Rizoma - Madla pro pasažéra - Karbonové blatníky - Tank bag - Kouřové plexi - Krátká podpěra SPZ Tato motorka je skvělou volbou pro všechny nadšence do jízdy, kteří hledají spolehlivý a stylový stroj. Cena je 5500 eur.
2011
26.700 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 696Édition Monster Art
Fontaine-l'Évêque
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi