**Popis motorky** Motorka je ve výborném stavu a byla postupně vylepšována podle představ majitele. Obsahuje řadu kvalitních doplňků a vylepšení, které zvyšují její výkon a ovladatelnost: - Nastavitelné brzdové páčky od Spiegler. - Brzdové a spojkové pumpy z Ducati Diavel black. - Brembo brzdové třmeny s čtyřpístkovým monoblokem. - Kompletně přepracovaný a plně nastavitelný podvozek, který řeší klasický problém modelu Monster EVO. - Přední vidlice vybavená Andreani Misano kit, vzadu olejový tlumič Öhlins pro lepší ovladatelnost. - Přední vidlice v černém eloxu. - Zrcátka na koncích řídítek od Rizoma s E-číslem. - Rychloupínací víčko nádrže. - Nabíjecí kabel na baterii od C-Tek a nabíjecí kabel na mobil. - Lehce lithium baterie. - Různé části práškově lakované, včetně řídítek, středové konzoly, výfukového potrubí a stojanu. - Spark koncovky pod sedlem s E-číslem a katalyzátorem, vhodné pro okruhy v Rakousku. - Miniblikače. - Extra držák na registrační značku od Sparku, specificky navržený pro koncovky. - Lehké zlaté leštěné ráfky Marchesini od firmy TeamAPT-Felgen GmbH. K motocyklu je k dispozici také řada originálních dílů a příslušenství, včetně centrálního stojanu a jednotlivých stojanů pro přední a zadní kolo. Součástí je také vzácný držák na registrační značku od Rizoma pro zadní kolo a unikátní karbonový štít. Možná je k dispozici také airbagová vesta od Alpinestars ve velikosti M. Motocykl má malou kosmetickou vadu: v levé karbonové části krytu nádrže je malá, přibližně 1,5 cm kulatá „prohlubeň“, která není prostoupená. V posledním roce byly naježděny pouze méně než 500 km od posledního servisu, včetně výměny řemenů v březnu tohoto roku. Je ideální pro někoho, kdo ocení kvalitní vylepšení a má zkušenosti s Ducati.
2011
28.500 km
Ducati Monster je silniční motocykl původně představený v roce 1993, který se stal ikonou jednoduchosti, agility a ikonického italského designu. Současný model Monster SP (2022) pohání kapalinou chlazený Testastretta 11° L-Twin o objemu 937 cm³ s DOHC a čtyřmi ventily na válec, jenž produkuje 81 kW (111 k) při 9 250 ot./min a 93 Nm při 6 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s Ducati Quick Shift pro bleskové řazení nahoru i dolů a ride-by-wire zajistí okamžitou odezvu na otevření plynu. Rám tvoří ocelový trubkový trellis s motorem jako nosnou součástí, doplněný přední 43mm plně stavitelnou USD vidlicí Showa a zadním monoshockem Sachs se 130 mm zdvihu. 17″ kola obouvají pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III a brzdy tvoří dva 320 mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo M4.30 vpředu a 245 mm kotouč se dvoupístkovým třmenem vzadu, podpořené náklonově citlivým ABS. Monster SP nabízí čtyři jízdní režimy – Sport, Touring, Urban a Wet – a asistence v podobě Ducati Traction Control, Wheelie Control a Cornering ABS. 4,3″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem a Bluetooth umožňuje zobrazení hovorů, hudby či telemetrie. Sedlo ve výšce 820 mm, 16l nádrž a pohotovostní hmotnost 188 kg kombinují obratnost ve městě s jistotou na dálnici. Originální příslušenství jako Termignoni tlumič, ochranný kryt radiátoru, vyhřívané gripy či držáky brašen promění Monster SP v ideálního společníka na každodenní vyjížďky i víkendové dobrodružství.
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 1100EVO
Kißlegg