Na prodej je motocykl BMW K 1600 GT z roku 2011 s najetými 106 000 km. Tento model se pyšní bohatou výbavou, která zahrnuje vyhřívané rukojeti a sedačky, nastavitelný podvozek ESA, tempomat a centrální zamykání všech kufrů a odkládacích přihrádek ovládané na dálku s alarmem. Dále disponuje rádiem s USB přehrávačem médií a bluetooth rozhraním, GPS navigací a adaptivním světlometem s xenonovými světly. Mezi další prvky výbavy patří DTC (Dynamic Traction Control), kontrola tlaku v pneumatikách, ABS a různé jízdní režimy. Plexi motocyklu je výškově nastavitelné. Motocykl je také vybaven řadou doplňků, jako je nosič na zadním kufru, ochrana rukou, ochrana motoru, přídavná mlhová světla a pomocné madlo pro snadnější manipulaci na hlavním stojanu. Součástí vybavení je také palubní taška na drobné věci a tankvak značky BMW s možností zvětšení objemu. Ke motorce náleží návody, příručka a dva klíče. Pneumatiky Metzeler mají na sobě cca 80 % vzorku. V minulosti byla při nájezdu 102 000 km preventivně vyměněna kompletní spojka, ložiska a gufera v převodovce, těsnění, brzdové destičky a kapalina, iridiové svíčky a chladící kapalina. Byly také provedeny pravidelné výměny olejů v motoru a úhlovém převodu. Při rychlém jednání je možná sleva.
2011
106.000 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT
Krupka
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi