Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / BMW / BMW K 1600 GT / BMW K 1600 GT

    2011 BMW K 1600 GT • 106.000 km

    bohatá výbavamoderní technologiepohodlnostvýkon motoruvysoký nájezdkosmetické vadystáří motocyklumožnost opotřebeníhistorie údržbyvěk modelu
    BMW K 1600 GT - Image 1
    1 / 26

    Přehled

    Na prodej je motocykl BMW K 1600 GT z roku 2011 s najetými 106 000 km. Tento model se pyšní bohatou výbavou, která zahrnuje vyhřívané rukojeti a sedačky, nastavitelný podvozek ESA, tempomat a centrální zamykání všech kufrů a odkládacích přihrádek ovládané na dálku s alarmem. Dále disponuje rádiem s USB přehrávačem médií a bluetooth rozhraním, GPS navigací a adaptivním světlometem s xenonovými světly. Mezi další prvky výbavy patří DTC (Dynamic Traction Control), kontrola tlaku v pneumatikách, ABS a různé jízdní režimy. Plexi motocyklu je výškově nastavitelné. Motocykl je také vybaven řadou doplňků, jako je nosič na zadním kufru, ochrana rukou, ochrana motoru, přídavná mlhová světla a pomocné madlo pro snadnější manipulaci na hlavním stojanu. Součástí vybavení je také palubní taška na drobné věci a tankvak značky BMW s možností zvětšení objemu. Ke motorce náleží návody, příručka a dva klíče. Pneumatiky Metzeler mají na sobě cca 80 % vzorku. V minulosti byla při nájezdu 102 000 km preventivně vyměněna kompletní spojka, ložiska a gufera v převodovce, těsnění, brzdové destičky a kapalina, iridiové svíčky a chladící kapalina. Byly také provedeny pravidelné výměny olejů v motoru a úhlovém převodu. Při rychlém jednání je možná sleva.

    Rok

    2011

    Nájezd

    106.000 km

    222.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    BMW K 1600 GT

    Krupka


    Informace o modelu

    BMW K 1600 GT

    O modelu BMW K 1600 GT

    BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.

    Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.

    Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.

    Výhody jízdy na BMW K 1600 GT

    Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.

    Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.

    Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.

    Na co si dát pozor při koupi ojeté BMW K 1600 GT

    Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.

    Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.

    Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.


    Informace o generaci

    První generace K 1600 GT byla představena jako první cestovní motocykl s řadovým šestiválcovým motorem, nabízející bezkonkurenční plynulost a výkon.

    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruŠestiválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem1649 cm³
    Výkon118 kW (160 k) při 7750 ot/min
    Točivý moment175 Nm při 5250 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodKardanový hřídel

    Podvozek

    Přední odpruženíDuolever
    Zadní odpruženíParalever ESA
    Přední brzdaDvojité kotouče 320mm
    Zadní brzdaJednoduchý kotouč 320mm
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2580 mm
    Šířka950 mm
    Výška1485 mm
    Výška sedla750 mm
    Rozvor1618 mm
    Hmotnost319 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže26.5 l
    Spotřeba paliva6.5 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiESA, ABS, ASC, Audio systém
    Informace o modeluSport touring motocykl s výkonným šestiválcem
    Informace o generaciGT verze bez vrchního kufru

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi