Motocykl v perfektním stavu, dovezený z Německa od prvního majitele. K dispozici jsou 2 klíče a plná servisní historie, která byla vedená v autorizovaném servisu BMW. Poslední servis byl proveden při najetí 47 500 km. Součástí nabídky je také manuál, certifikát COC a protokoly TUV, které doložují počet najetých kilometrů. Motocykl disponuje bohatou výbavou, která zahrnuje: ABS, TCS (Traction Control System), imobilizér, adaptivní světlomety, Bluetooth, DTC (Dynamic Traction Control), denní svícení, asistent rozjezdu do kopce, elektronický podvozek ESA, přídavné světlomety, alarm, vyhřívané rukojeti, elektricky stavitelný plexi štít, tempomat a sadu 2 bočních originálních kufrů. Dále je vybaven kontrolou tlaku v pneumatikách, zpátečkou a inteligentním nouzovým voláním SOS. Motocykl je také opatřen vyhřívanými sedadly pro pohodlnější jízdu.
2011
47.500 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT - 1. MAJITEL
Rabštejnská Lhota
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi