Na prodej je motocykl BMW K 1600 GT, ročník 2011, s nájezdem 106 000 km. Tento motocykl nabízí bohatou výbavu, která zahrnuje vyhřívané rukojeti a sedačky, nastavitelný podvozek ESA, tempomat a centrální zamykání všech kufrů a odkládacích přihrádek na dálkové ovládání s alarmem. Dále je vybaven rádiem s USB přehrávačem médií a Bluetooth rozhraním, GPS navigací, adaptivním světlometem s xenonovými světly, DTC (Dynamic Traction Control), kontrolou tlaku v pneumatikách, ABS a několika jízdními režimy. Plexi je výškově nastavitelné, což přispívá k pohodlí při jízdě. Motocykl má také řadu dalších doplňků, včetně nosiče na zadním kufru, ochrany rukou, ochrany motoru, přídavných mlhových světel a pomocného madla pro lepší manipulaci na hlavním stojanu. Součástí vybavení je palubní taška na drobné věci a BMW tankvak s možností zvětšení objemu. Disponuje dvěma klíči a návodem. V oblasti údržby byla při 102 000 km preventivně vyměněna kompletní spojka včetně ložisek a gufer v převodovce, těsnění, brzdové destičky a kapalina. Byly také vyměněny iridiové svíčky, chladící kapalina a instalován sportovní vzduchový filtr KN. Oleje v motoru a úhlovém převodu byly pravidelně měněny. Pneumatiky značky Metzeler jsou ve stavu přibližně 80%.
2011
106.000 km
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Krupka
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi