Na prodej je motorka BMW z roku 2011 s bohatým vybavením a doplňky. Má originální navigaci Garmin, větší kufr SHAD o objemu 58L a prodloužené cestovní plexi, které je také originální součástí. Dále je motorce nainstalována celá řada praktických vylepšení, jako jsou deflektory na ruce, krytka chladiče Wünderlich, padací rám s přídavnými stupačkami a taštička mezi řídítky Wünderlich. Motorka má rozšířenou patku bočního stojanu, alarm a dálkové centrální zamykání. BMW klasika je vybavena elektricky stavitelným podvozkem, vyhřívanými gripy a sedačkami, rádiem s Bluetooth spárováním na intercom a elektrickým plexi. Pneumatiky jsou v dobrém stavu, obě mají přibližně 70% vzorku. Motorka vykazuje běžné provozní oděrky, což je vzhledem k jejímu stáří pochopitelné. Olej, filtr a vzduchový filtr byly vyměněny v dubnu 2025. Motorka má najeto 86.500 km a je v dobrém technickém stavu, nikdy nebyla bouraná. Technická kontrola platí do roku 2028. Původ motorky je Německo, byla ve vlastnictví třech majitelů, přičemž poslední majitel je veterinář z Opavska. Motorce se dává přednost v případně výměny za modely jako Yamaha Midnight Star 1900, Kawasaki VN 1700, Harley Davidson Electra Glide, Honda VTX 1800 nebo Honda Valkyrie.
2011
86.500 km
Včetně všech poplatků
BMW K1600GT, SERVISKA + příslušenství
Dětmarovice
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi