Na prodej je Yamaha YZF R125, motocykl, který lze řídit od 16 let s řidičským oprávněním A1. Motorka má rok výroby 2010 a je ve velmi dobrém stavu s pravidelným servisem. Má platnou technickou kontrolu do roku 2027 a najeto má 52 tisíc km. Doplňky zahrnují: - Nastavitelné páčky Sefismoto - Laděný výfuk Takkoni s výborným zvukem - Vysoké černé plexi - LED sekvenční blinkry vpředu i vzadu - LED parkovací světla - Krátký držák SPZ s LED osvětlením - LED hlavní žárovky - USB zásuvka - Voltmetr vyvedený k budíkům - Menší černé stupačky pro jezdce i spolujezdce - Zrcátka - Držák na GoPro Motorka byla zakoupena s nájezdem 19 tisíc km a od té doby prošla několika vylepšeními: při 28 tisících km byl nainstalován nový píst a válec, při 36 tisících km nová spojka i s košem a nová sada plastů, při 39 tisících km nový alternátor a regulátor, a při 42 tisících km byl proveden servis v hodnotě přibližně 12 000 Kč. Při 46 tisících km proběhla repase vidlí a další údržba, kterou majitel již nezapamatoval. Olej je měněn každé 4 tisíce km i s filtry. Součástí prodeje jsou také zlatá kola s zánovními pneumatikami a množství náhradních dílů.
2010
52.000 km
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF R125
Praha-Kunratice
Yamaha YZF-R1 je ikonický supersport, který od roku 1998 neustále posouvá hranice výkonu, technologie a závodní DNA. Model 2025 je vybaven **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **998 cm³**, s **crossplane klikovým hřídelem** (270°–180°–90°–180°) pro lineární točivý moment a závodní charakter. Motor dosahuje výkonu **200+ k (cca 147 kW)** při vysokých otáčkách a točivého momentu přes **112 Nm**. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s **YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)** a **YCC-I (variabilní sání)**. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist, doplněná o **Quickshifter (QSS)** nahoru i dolů.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB** s plnou stavitelností, zadní tlumič je rovněž KYB s progresivním uchycením. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **náklonové ABS (Brake Control – BC)** a **Launch Control System (LCS)**.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **855 mm**, rozvor 1 405 mm, pohotovostní hmotnost je cca **202 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **6,5 l/100 km**. Maximální rychlost přesahuje **299 km/h** (elektronicky omezeno).
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **Engine Brake Management (EBM)**, **Slide Control System (SCS)**, **Lift Control (LIF)**, **Power Delivery Modes (PWR)**, **Wheelie Control**, **Cruise Control**, **Launch Control**, **USB port**, **LED osvětlení** a **MyRide konektivitu**. Design je inspirován MotoGP strojem M1 – aerodynamická kapotáž, ostré linie, agresivní profil. Verze **R1M** přidává elektronické odpružení Öhlins ERS, karbonové díly a telemetrii pro okruhové použití.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi