**Popis motocyklu** Na prodej je Suzuki GSX-R 600 z roku 2010 s aktuálním nájezdem 40 000 km. Motocykl je ve výborném stavu a nevyžaduje žádné opravy. Byly provedeny následující úpravy a doplňky: - Nové pneumatiky Pirelli SC1 vpředu a Pirelli SC2 vzadu. - Nové brzdové destičky vpředu i vzadu. - Nové originální spojkové disky od Suzuki. - Kompletní servis včetně výměny oleje Motul a svíček NGK. - Kompletní převodový kit DID se zlatým řetězem, zadním ozubeným kolem 45 a pastorkem 16. - Ošetření tankeritem proti korozi uvnitř nádrže. - Dvoubublinová kapotáž Puig. - Páka spojky Accossato. - Rychlostní plynová klapka Accossato. - Brzdové disky ve tvaru okvětních lístků vpředu a vzadu. - Rukojeti Domino. - Rámové padáky Barracuda. - Držák SPZ Barracuda. - Quad lock. - Sada šroubů z červeného ergalu. - Originální výfuk SC Project s db killerem a dokumenty o homologaci. - Elektronická převodovka Quick Shifter Easy, určená pro rychlou změnu rychlosti nahoru. - Zadní stupačky Arashi. - Washable sportovní filtr BMC. K motocyklu je také k dispozici velká část originálních náhradních dílů, včetně výfuku. Cena je mírně k jednání.
2010
40.000 km
Suzuki GSX-R600 je špičkový supersport střední třídy, který kombinuje závodní technologie s precizní ovladatelností pro silniční i okruhové použití. Pohání ho kapalinou chlazený čtyřválcový řadový motor DOHC o objemu **599 cm³** s kompresním poměrem 12,9 : 1. Motor využívá **over-square** konstrukci (vrtání 67 mm × zdvih 42,5 mm), což zajišťuje vysoké otáčky a silný výkon ve vysokém spektru. Dosahuje výkonu až **120 k (88 kW)** při 13 500 ot./min a točivého momentu **64 Nm** při 11 500 ot./min. Palivový systém tvoří vstřikování SDTV s osmi tryskami pro jemnou atomizaci paliva. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním.
Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce, která spojuje hlavu řízení s kyvnou vidlicí pro optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední odpružení zajišťuje **Showa Big Piston Fork (BPF)**, zadní tlumič je rovněž Showa s externí nádobkou a nastavitelným odskokem i kompresí. Brzdy tvoří vpředu dvojité 310mm kotouče s **radiálními třmeny Brembo**, vzadu 220mm kotouč. ABS není standardní, ale některé verze ho mohou mít.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 180/55-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 810 mm, rozvor 1 385 mm, pohotovostní hmotnost je cca **187 kg (suchá)**. Palivová nádrž má objem 17 l, spotřeba se pohybuje kolem 5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km. Maximální rychlost dosahuje až **270–280 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje analogový otáčkoměr s digitálním displejem, **Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)** pro volbu výkonových režimů, nastavitelné stupačky ve třech polohách, LED osvětlení a pokročilý ECM pro přesné řízení motoru. GSX-R600 je ideální volbou pro jezdce, kteří chtějí lehký, obratný a výkonný stroj s DNA závodního týmu Suzuki.
Včetně všech poplatků
Suzuki GSX-R 600originale
Roma