**Popis motorky** Suzuki V-Strom 650 v atraktivní černé barvě s nízkým počtem kilometrů, jen 42.786 km. Tento motocykl má prokazatelnou historii údržby a je připraven nabídnout spolehlivé a komfortní jízdy. S bohatým příslušenstvím je ideální pro turistické výlety i každodenní dojíždění. **Specifikace** - Rok výroby: 2010 - Stav kilometrů: 42.786 km - Obsah motoru: 645 cc - Výkon: cca 49 kW (s možností snížení pro řidičský průkaz A2) - Barva: Černá **Vybavení & příslušenství** - Navigační systém Garmin Zumo XT (včetně montážního materiálu a originálního balení) - Třídílná sada kufrů (horní kufr + 2 boční kufry) - Vyhřívání rukojetí - Rukavice na rukojeti - Ochranná deska motoru - Systém mazání řetězu - Ukazatel rychlosti - Možnost tankbagu (volitelně) - Faktura za nákup a dokumentace údržby **Stav** Motocykl byl vždy pečlivě udržován; velká údržba provedena při 40.000 km. Řetěz, ozubená kola a pneumatiky jsou v dobrém stavu, což zaručuje bezstarostnou jízdu.
2010
42.786 km
Včetně všech poplatků
Suzuki V-Strom 650
NIEUWKUIJK
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi