Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Suzuki / Suzuki DL 1000 V-Strom / Suzuki DL v-strom 1000

    2010 Suzuki DL v-strom 1000 • 50.000 km

    dobrý technický stavčerstvý servis (seřízení ventilů, olej, rozvod, rotor/stator)připravená k provozu – sednout a jezditznámá spolehlivost modelu V‑Stromkosmetické vady (oděrky, škrábance)možné stopy terénního ježděnívyšší stáří (generace 2002–2012) → větší opotřebení plastů a kovůmožné známky vysokého nájezdu/opotřebenístarší konstrukce, méně moderní výbava
    Suzuki  DL v-strom 1000 - Image 1
    1 / 7

    Přehled

    - Model: Suzuki V-Strom 1000 - Technický stav: v dobrém technickém stavu, připravená k provozu — bez nutnosti dalších investic, stačí sednout a jezdit. - Provedené servisní práce (na jaře): seřízení ventilů, výměna oleje, výměna rozvodového řetězu, výměna rotoru a statoru. Náklady na opravy cca 20 000. - Odhadovaná životnost/dojezd: přibližně 50 000 km. - Doplňky/příslušenství: v popisu nejsou uvedeny žádné doplňky.

    Rok

    2010

    Nájezd

    50.000 km

    70.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Suzuki DL v-strom 1000

    Sloupnice


    Informace o modelu

    Suzuki DL 1000 V-Strom je cestovní enduro, které spojuje výkon sportovního motocyklu s komfortem dálkového cestování. Využívá osvědčený **V-twin motor** o objemu 996 cm³, převzatý z modelu TL1000, upravený pro plynulý chod a nižší spotřebu. Motor je čtyřtaktní, kapalinou chlazený, s rozvodem DOHC a 8 ventily. Dosahuje výkonu **72 kW (98 k)** při 7 400 ot./min a točivého momentu **106 Nm** při 6 500 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s 45mm škrticími klapkami. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s hydraulickým ovládáním. Sekundární převod je řetězem.

    Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce, přední odpružení zajišťuje teleskopická vidlice 43 mm s vinutou pružinou a olejovým tlumením, zadní kyvná vidlice je osazena tlumičem s nastavitelným předpětím a odskokem. Zdvih odpružení činí 160 mm vpředu a 162 mm vzadu. Brzdy tvoří dva 310mm kotouče vpředu s dvoupístkovými třmeny a jeden 260mm kotouč vzadu s jednopístkovým třmenem.

    Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 110/80-R19 a 150/70-R17. Výška sedla činí 840 mm, rozvor 1 535 mm, světlá výška 165 mm a pohotovostní hmotnost je 236 kg. Palivová nádrž má objem 22 l, spotřeba se pohybuje kolem 6,3 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km. Maximální rychlost dosahuje až 215 km/h.

    V-Strom nabízí pohodlnou jízdní pozici, aerodynamický štít, boční kufry (u verze Grand Touring), vyhřívané rukojeti a centrální stojan. Je ideální pro dálkové cestování, ale nezalekne se ani lehkého terénu. Od roku 2020 byl nahrazen modernizovaným modelem **V-Strom 1050**, který splňuje nové emisní normy.


    Informace o generaci

    První generace V-Strom 1000 byla představena jako všestranný dobrodružný motocykl s vidlicovým dvouválcovým motorem.

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi