Na prodej je KTM 690 z roku 2010, která má najeto 46 600 km a je homologována pro dvojí použití – enduro a motard. Motocykl je ve standardní originální verzi s terénními pneumatikami a koly, ale navíc je vybaven různými vylepšeními a doplňky. Současné vybavení zahrnuje: - Sada kol s motardovými pneumatikami 17" - Personalizované grafiky Big One - Homologovaný výfuk Leovince (k dispozici je také originální výfuk) - Odvzdušňovací ventil pro vidlice - Elektrická zásuvka na řídítkách - Lithium-iontová baterie - Ochranná mřížka předního světlometu - Výběr mapy motoru na řídítkách - Ochranné rámy motoru a karoserie Touratech - Pár reflektorů BKR - Karbonový kryt výfuku - Brzdová páčka vyrobená z plného materiálu - Čelní sklo Touratech - Ochrana motoru z hliníku KTM (s originální plastovou ochranou motoru k dispozici) - Krátká stojanová noha a základna pro konfiguraci motard (s originálním stojanem k dispozici) - Pedál řazení X-FUN - Zvětšené stupačky MOOSE - Ochrana motoru Adventure - Ochranné podložky řídítek - Ochrana ozubeného kola - Ochrana radiátoru KTM - Gelové sedlo Teknoselle (s originálním sedlem k dispozici) - Eloxované zátky na olejový filtr, palivovou nádrž, spojku a brzdovou kapalinu K motocyklu jsou také nabízeny další doplňky, jako náhradní zadní světlo, košík na ozubené kolo, krátké přední blatníky Motard a další příslušenství pro úpravu a údržbu.
2010
46.600 km
KTM 690 Enduro R je univerzální dual-sport motocykl, který spojuje výkon silničního stroje s terénními schopnostmi endura. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválcový čtyřtaktní motor LC4 o objemu 692,7 cm³ s kompresním poměrem 12,6 : 1. Výkon dosahuje až 55 kW (73,8 k) při 8 000 ot./min a točivý moment 73,5 Nm při 6 500 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Keihin EMS s Ride-by-Wire a dvojitým zapalováním. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu PASC je antihoppingová a hydraulicky ovládaná. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 520.
Rám tvoří příhradová konstrukce z chrom-molybdenové oceli, zadní pomocný rám je integrován do plastové palivové nádrže. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XPLOR, zadní tlumič WP XPLOR s přepákováním Pro-Lever nabízí zdvih 250 mm vpředu i vzadu. Brzdy tvoří vpředu 300mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo, vzadu 240mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS je náklonově citlivé s režimem Offroad (ABS deaktivováno vzadu).
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s pneumatikami 90/90-21 a 140/80-18. Výška sedla činí 929 mm, světlá výška 269 mm, rozvor 1 506 mm a suchá hmotnost 146 kg. Palivová nádrž má objem 13,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,3 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km.
Elektronická výbava zahrnuje TFT displej, jízdní režimy (Street / Offroad), kontrolu trakce MTC, náklonové ABS, Quickshifter+, LED osvětlení, USB port a lithium-iontovou baterii. Motocykl je homologovaný pro silniční provoz, ale připravený na náročný terén.
KTM 690 Enduro R je ideální volbou pro jezdce, kteří chtějí jeden motocykl pro všechno – od každodenního dojíždění po extrémní traily. READY TO RACE s maximální všestranností.
Včetně všech poplatků
KTM 690 SupermotoEnduro/Motard
Pinerolo
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi