Na prodej je KTM z roku 2010, která je vybavena elektrickým startérem a karburátorem. Motorka je v hezkém stavu a v posledním roce na ní bylo provedeno mnoho servisních úkonů. Motor po generální opravě má najeto 13 motohodin a servis byl proveden v Brumla v Brně (staré díly budou součástí prodeje). Nově byly měněny následující komponenty: startér, startovací relé, ložiska v kolech, ložiska v přepákování, spojkový koš, rozvodový řetízek, píst Vertex B, všechny těsnění motoru, svíčka, zadní guma a řetěz. Přední a zadní tlumiče byly také zrenovovány a karburátor byl vyčištěn. Motorka startuje snadno jak za studena, tak za tepla. Na počítadle je aktuálně 53 motohodin, ale skutečný stav bude přibližně 200 motohodin. Motor je tichý a v dobrém stavu. Na motorce je namontovaný laděný výfuk Akrapovič, který jí dodává krásný zvuk (originální výfuk je součástí prodeje). Olej byl po generální opravě měněn každých 5 motohodin, vždy včetně filtru, a používal se olej Motorex. Tato motorka byla ježděna pouze jako hobby a nebyla často využívána. Má skvělý výkon a není vhodná pro začátečníky. Je možné si ji osobně prohlédnout.
2010
200 km
Včetně všech poplatků
KTM SX-F 450 2010 s el.startérem, Akrapovič
Blansko
KTM 450 EXC-F je vrcholný čtyřtaktní enduro motocykl, navržený pro nejnáročnější terén a závodní použití. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec SOHC o objemu 449,9 cm³ s kompresním poměrem 12,75 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Keihin EFI s 42mm škrticí klapkou, řízené systémem Keihin EMS. Výkon se pohybuje kolem 51 k (38 kW). Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulikou Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 520.
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4, zadní pomocný rám je z polyamidu vyztuženého hliníkem. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XACT s uzavřenou kazetou, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro sportovní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s pneumatikami 90/90-21 a 140/80-18. Výška sedla činí 963 mm, světlá výška 347 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 111 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,0 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 200 km v terénu.
Elektronická výbava zahrnuje elektrický startér, lithium-iontovou baterii 2 Ah, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), nový start/stop spínač a jednoduchý LCD displej. Výfukový systém je z lehkého hliníku, airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu a snadnou údržbu.
KTM 450 EXC-F je ideální volbou pro zkušené jezdce, kteří hledají maximální výkon, odolnost a ovladatelnost v extrémních podmínkách. READY TO RACE bez kompromisů – od Erzbergrodea po domácí traily.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi