Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Kawasaki / Kawasaki Vulcan 900 / Kawasaki VN 900 Classic

    2010 Kawasaki VN 900 Classic • 62.085 km

    dobrá údržbaoblíbený modelzáruka bezbouranostikvalitní doplňkynízké náklady na provozkosmetické vadyvyšší nájezdmožné opotřebenívzhled stářímtypické problémy s elektronikou
    2010 Kawasaki Kawasaki Vulcan 900 - 62 085 km - Fotka 1
    1 / 10

    Přehled

    Na prodej je motocykl Kawasaki VN 900 Classic, vyrobený v roce 2010. Tento kousek má výkon 37 kW a najeto má 62.085 km. Jedná se o bezproblémový, udržovaný a garážovaný stroj, který nebyl nikdy bouraný a pravidelně prošel servisem. Motocykl je vybaven rozšířenou výbavou, která zahrnuje přídavná světla, boční brašny a zadní kufr. Součástí je také na zakázku vyrobená opěrka spolujezdce a nosič kufru. Pro větší odolnost a vzhled byla na motorce instalována nerezová mřížka chladiče, padací rámy a nášlapy spolujezdce. Dalšími doplňky jsou předkopy, chlasták, rolka pod světlem a nová baterie. Motocykl je také doplněn o zrcátka ve tvaru lebky. K motocyklu je přiloženo původní originální přední plexi.
    Rok

    2010

    Nájezd

    62.085 km

    169.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Kawasaki VN 900 Classic

    Úsobí


    Skvělý cruiser pro začátečníkyBezproblémový provoz po 20 000 kmÚžasná pohodlnost na delších cestáchSkvělá hodnota za penízeVynikající styl a zpracováníPerfektní pro městský provoz i na dálniciDobrá spotřeba paliva a výkonSnadné ovládání a manipulace

    Informace o modelu

    "Kawasaki Vulcan 900"

    O modelu "Kawasaki Vulcan 900"

    Kawasaki Vulcan 900 je středněobjemový cruiser s kapalinou chlazeným dvouválcem do V o objemu 903 cm³, vstřikováním paliva a pětistupňovou převodovkou s řemenovým sekundárem. Cílí na jezdce, kteří chtějí plnohodnotný „velký“ cruiser s nízkým sedlem a hutným točivým momentem bez přehnané hmotnosti a složité elektroniky. Motor nabízí zhruba 37–40 kW a silný zátah v nízkých otáčkách (okolo 3 500 ot./min), takže je motorka klidná ve městě a uvolněná na okreskách.

    Designově se nabízí zejména jako Classic s plnými blatníky a drátěnými koly, případně jako Custom s úzkým 21" předním kolem a nižším, protaženým profilem. Nádrž ve tvaru slzy má kapacitu kolem 20 litrů, sedlo je nízko (cca 680 mm) a široké, takže dobře podpírá jak jezdce, tak spolujezdce. Celkový vzhled podtrhují chromované prvky, masivní výfuky a široké stupačky/platformy pro pohodové cestování.

    Rám je ocelový dvojitý kolébkový, vpředu pracuje 41mm teleskopická vidlice a vzadu skrytý mono-tlumič (linkage) pro „hardtail“ vzhled a současně slušný komfort. Brzdí se jedním 300mm kotoučem vpředu a 270mm kotoučem vzadu s dvoupístkovými třmeny; u novějších evropských ročníků se lze setkat s ABS, starší jej často nemají. Vstřikování paliva (EFI) s dvojicí škrticích klapek na válec pomáhá plynulému nástupu výkonu a hladkému chodu při nízkých otáčkách, finální řemenový převod minimalizuje ztráty a hluk.

    Výhody používání "Kawasaki Vulcan 900"

    Hlavní devizou je využitelný točivý moment odspodu a velmi nízké těžiště, díky čemuž se motorka ovládá jistě i v nízkých rychlostech a při manévrování. Pětistupňová převodovka s Positive Neutral Finder usnadňuje řazení na neutrál a dlouhý rozvor zajišťuje stabilitu na dálnici. Komfort podporuje široké sedlo, platformové stupačky a účinná ochrana před vibracemi.

    Elektronická výbava je střídmá, ale praktická: EFI zajišťuje bezproblémové studené starty a plynulý chod, u některých ročníků je k dispozici ABS. Palubní přístrojovka na nádrži kombinuje analogový rychloměr s LCD (hodiny, počítadla) a ukazatelem paliva, což je u cruiserů v této třídě vítané. Osvětlení je halogenové, přičemž instalace přídavných světel či USB zásuvky je díky přípravě kabeláže jednoduchá.

    Z technického hlediska potěší řemenový převod – je tichý, čistý a běžně vydrží desítky tisíc kilometrů bez zásahu. Kapalinové chlazení drží teplotu motoru pod kontrolou i v kolonách a externí šroubovací olejový filtr zjednodušuje pravidelný servis. Přístup k baterii a pojistkám pod sedlem je přehledný, nastavení předpětí zadního tlumiče zvládnete doma a většina úkonů údržby nevyžaduje speciální nářadí.

    Na co si dát pozor při koupi "Kawasaki Vulcan 900" již použité

    Sejměte kryt přední řemenice a zkontrolujte stav a vyosení řemenic i samotného řemene (hledejte třepení hran, trhliny nebo hnědý prach značíci špatnou geometrii). Změřte průhyb řemene ve střední části a porovnejte s hodnotou v manuálu; nesprávné napnutí způsobuje pískání a rázování při akceleraci. Ověřte, že matice na výstupní hřídeli je správně zajištěna a že při rozjezdech neslyšíte klepání z oblasti sekundáru.

    Otevřete víčko expanzky a zkontrolujte čistotu chladicí kapaliny, prohlédněte hadice a svorky a podívejte se na „weep hole“ vodní pumpy, zda nejsou vidět zaschlé stopy kapaliny. Nastartujte, nechte větrák spustit a sledujte, zda teplota stoupá plynule bez kolísání; při zkušební jízdě hlídejte, zda motor neprojevuje cukání v konstantní rychlosti. Multimetrem změřte dobíjení – na volnoběh a cca 3 000 ot./min by mělo být kolem 14 V; nízké hodnoty mohou ukazovat na unavený regulátor/stator.

    Proveďte důkladnou kontrolu podvozku a brzd: zvedněte předek, otestujte volný chod a vůli v krku řízení, prohlédněte gufera vidlice a tlumič zadní jednotky na únik oleje. Zkontrolujte tloušťku a házivost brzdových kotoučů (300 mm vpředu, 270 mm vzadu), otestujte funkci ABS, pokud je motocykl vybaven. Proveďte zkušební jízdu a sledujte stabilitu v přímém směru, přesnost řazení všech 5 stupňů a plynulost zátahu; pokud má motocykl laděné výfuky nebo otevřený sání, ověřte, že byla adekvátně upravena mapa ECU, jinak hrozí chudá směs a přehřívání.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, V-twin
    Zdvihový objem903 cm³
    Výkon40 kW (54 k) při 6000 ot/min
    Točivý moment74 Nm při 3500 ot/min
    Převodovka5-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíTeleskopická 41mm
    Zadní odpruženíDvojité tlumiče
    Přední brzdaJednoúčelový 300mm kotouč
    Zadní brzdaBubnová brzda
    Přední pneumatika130/90-16
    Zadní pneumatika170/80-15

    Rozměry

    Délka2405 mm
    Šířka935 mm
    Výška1125 mm
    Výška sedla685 mm
    Rozvor1640 mm
    Hmotnost278 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže20 l
    Spotřeba paliva5.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiNízké sedlo, chrómované díly, klasický cruiser design
    Informace o modeluKlasický cruiser motocykl s pohodlnou jízdní pozicí
    Informace o generaciTradiční design s moderní spolehlivostí

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi