Honda CBR1000RR, rok výroby 2010, s nájezdem 44 000 km. Motorka má výkon 131 kW a suchou hmotnost 176 kg. Technická kontrola platná do 02/2029. Na motorce se nachází závodní přepákování s homologací, antivibrační držák na mobilní telefon/navigaci a homologované závodní páčky (lámací). Dále je vybavena Domino gripy, homologovaným laděným výfukem RP tuning a ukazatelem zařazené rychlosti Gipro. Motorka je také opatřena ABS a tlumičem řízení již od výroby. Celý stroj je potažen PPF fólií, nicméně na předním blatníku se začíná od hrany mírně loupat. K motorce je k dispozici krabice s náhradními díly. Zadní guma je zralá na výměnu a přední brzdové desky je třeba také vyměnit. Byl ulomen jeden držák boční kapoty při jízdě v zatáčce, jinak motorka funguje bez problémů a šlape jako hodinky. Důvodem prodeje je potřeba věnovat se rodině. Motorka nebude předána bez plné moci nebo přímo přepisu. Cena je k jednání maximálně na místě.
2010
44.000 km
Včetně všech poplatků
Honda CBR 1000RR Fireblade SC59, 131kw, r.v. 2010.
Charvatce
Honda CBR1000RR Fireblade je vrcholný supersport literové kubatury vyráběný od roku 2004, který spojuje ostrou závodní DNA s moderními elektronickými asistenty. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 998 cm³ se vstřikováním PGM-FI, dosahující výkonu 145 kW (197 k) při 13 000 ot./min a točivého momentu 114 Nm při 11 000 ot./min. Šestistupňová manuální převodovka s rychlořazením (Quickshifter) a řetězovým převodem přenáší sílu na zadní kolo. Hliníkový deltabox rám doplňuje vpředu 43mm obrácená vidlice Showa Big Piston Fork a zadní Unit Pro-Link centrální tlumič s možností nastavení předpětí a odskoku, což zajistí precizní a přitom komfortní podvozek. Brzdový systém tvoří vpředu dva 320 mm kotouče se 4pístkovými radiálními třmeny Brembo a vzadu jeden 220 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, vše vybavené dvoukanálovým ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/50 ZR17 vzadu. Sedlo ve výšce 825 mm, světlá výška 130 mm a suchá hmotnost kolem 201 kg podtrhují sportovní charakter i přijatelnou ovladatelnost. Palivová nádrž o objemu 16,1 l dovolí dojezd kolem 250 km. Kompletní elektronika zahrnuje systémy ride-by-wire, tři jízdní režimy (Rain, Standard, Sport), šestistupňovou regulaci točivého momentu HSTC, kontrolu zvedání předního kola a plně barevný 5″ TFT displej s konektivitou Honda RoadSync. Široká škála originálních doplňků – od padacích rámů a krytů motoru přes závodní výfuk Akrapovič až po brašny a vyhřívané gripy – umožňuje přizpůsobit Fireblade každému stylu jízdy.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi