Na prodej je motorka, která prošla velkým servisem. Byly vyměněny svíčky, filtry a další spotřební materiály, také byly provedeny úpravy brzd a motoru. Motorka má papírově výkon 100 koní, který byl přeprogramován na 180 koní díky systému BRC RACING z Belgie, což přináší zvýšený výkon bez dalších nákladů. Všechno funguje perfektně, motorka je vhodná pro zkušené jezdce. K dispozici jsou další fotografie a videa pro bližší představu.
2010
42.500 km
Honda CBR1000RR Fireblade je vrcholný supersport literové kubatury vyráběný od roku 2004, který spojuje ostrou závodní DNA s moderními elektronickými asistenty. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 998 cm³ se vstřikováním PGM-FI, dosahující výkonu 145 kW (197 k) při 13 000 ot./min a točivého momentu 114 Nm při 11 000 ot./min. Šestistupňová manuální převodovka s rychlořazením (Quickshifter) a řetězovým převodem přenáší sílu na zadní kolo. Hliníkový deltabox rám doplňuje vpředu 43mm obrácená vidlice Showa Big Piston Fork a zadní Unit Pro-Link centrální tlumič s možností nastavení předpětí a odskoku, což zajistí precizní a přitom komfortní podvozek. Brzdový systém tvoří vpředu dva 320 mm kotouče se 4pístkovými radiálními třmeny Brembo a vzadu jeden 220 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, vše vybavené dvoukanálovým ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/50 ZR17 vzadu. Sedlo ve výšce 825 mm, světlá výška 130 mm a suchá hmotnost kolem 201 kg podtrhují sportovní charakter i přijatelnou ovladatelnost. Palivová nádrž o objemu 16,1 l dovolí dojezd kolem 250 km. Kompletní elektronika zahrnuje systémy ride-by-wire, tři jízdní režimy (Rain, Standard, Sport), šestistupňovou regulaci točivého momentu HSTC, kontrolu zvedání předního kola a plně barevný 5″ TFT displej s konektivitou Honda RoadSync. Široká škála originálních doplňků – od padacích rámů a krytů motoru přes závodní výfuk Akrapovič až po brašny a vyhřívané gripy – umožňuje přizpůsobit Fireblade každému stylu jízdy.
Včetně všech poplatků
Honda CBR 1000
Meise