Motorka z roku 2010, s nízkým nájezdem pouhých 20 000 km, se pyšní excelentním stavem. Byla pravidelně servisována v autorizovaném servisu, což zajišťuje její perfektní technický stav. Kromě toho byla nedávno vybavena novými brzdovými kotouči a má zánovní pneumatiky, které zaručují bezpečné a pohodlné ježdění. Tato motorka je ideální volbou pro všechny nadšence, kteří hledají spolehlivý a dobře udržovaný stroj.
2010
20.000 km
Ducati Monster je silniční motocykl původně představený v roce 1993, který se stal ikonou jednoduchosti, agility a ikonického italského designu. Současný model Monster SP (2022) pohání kapalinou chlazený Testastretta 11° L-Twin o objemu 937 cm³ s DOHC a čtyřmi ventily na válec, jenž produkuje 81 kW (111 k) při 9 250 ot./min a 93 Nm při 6 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s Ducati Quick Shift pro bleskové řazení nahoru i dolů a ride-by-wire zajistí okamžitou odezvu na otevření plynu. Rám tvoří ocelový trubkový trellis s motorem jako nosnou součástí, doplněný přední 43mm plně stavitelnou USD vidlicí Showa a zadním monoshockem Sachs se 130 mm zdvihu. 17″ kola obouvají pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III a brzdy tvoří dva 320 mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo M4.30 vpředu a 245 mm kotouč se dvoupístkovým třmenem vzadu, podpořené náklonově citlivým ABS. Monster SP nabízí čtyři jízdní režimy – Sport, Touring, Urban a Wet – a asistence v podobě Ducati Traction Control, Wheelie Control a Cornering ABS. 4,3″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem a Bluetooth umožňuje zobrazení hovorů, hudby či telemetrie. Sedlo ve výšce 820 mm, 16l nádrž a pohotovostní hmotnost 188 kg kombinují obratnost ve městě s jistotou na dálnici. Originální příslušenství jako Termignoni tlumič, ochranný kryt radiátoru, vyhřívané gripy či držáky brašen promění Monster SP v ideálního společníka na každodenní vyjížďky i víkendové dobrodružství.
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 796
Plzeň