Motorka je skvělý tourer, který má za sebou cestování po Evropě. V posledních dvou letech nebyla téměř používána kvůli zdravotním problémům majitele. Je vybavena navigací, kufrovým setem a kufrem na zadní straně, což z ní dělá ideálního společníka na delší cesty. Dále je osazena vyhřívanými rukojeťmi a systémem ESA pro pohodlnou jízdu. Na motocyklu by měl být také funkční systém kontroly tlaku v pneumatikách a infotainment. Má najeto přibližně 73 000 km. Technická prohlídka (TÜV) již propadla, ale není problém ji obnovit. Motorka byla držena v garáži, což přispívá k jejímu zachovalému stavu.
2010
73.000 km
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Včetně všech poplatků
BMW R 1200 GS
Konstanz