BMW R1200GS Adventure z roku 2010 je spolehlivý motocykl s najetými 158 000 km, který byl pravidelně servisován (oleje a vůle každých 10 000 km). Vznikl v Itálii a od svého zakoupení ve 86 000 km byl pečlivě udržován. Motorka je v dobrém stavu a je ideální pro cestování – určena pro aktivní ježdění, nikoli pro statickou výstavu. Mezi hlavní výbavu patří: - 3 ALU kufry (s černou fólií, topcase s opěrkou, všechny na jeden klíč) - ALU toolbox v nosiči - Plexi Desierto od Touratech, včetně brašny a dorazu řízení - Tlumiče TFX - LED hlavní světlo ve stylu LC a přídavná LED světla (oba s mřížkami) - Padací rámy HEED a krytí válců - Zvýšení řídítek Marselus se výztuhou a hrazdou - 12V zásuvka, ABS, alarm - Spodní kryt motoru a krytky nádobek - Hrazda na navigaci - COOL cover potah sedla řidiče - Manuální tempomat KAOKO - Vyhřívané hefty V poslední době byla motorka podrobena důkladné údržbě, včetně výměny kardanového hřídele (15 000 km zpět), výměny spojkové lamely a tlumiče náběhu a repasování rozvodovky (10 000 km zpět). Pneumatiky Heidenau K60 Scout mají zbytkovou hloubku 80 % na zadní a 65 % na přední. Tato motorka je perfektní volbou pro ty, kteří hledají spolehlivý stroj na dobrodružství a cestování.
2010
158.000 km
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Včetně všech poplatků
BMW R1200GS Adventure (2010)
Jihlava