Na prodej je motorka Yamaha R6 včetně několika doplňků. Motorka byla po pádu, při kterém došlo k poškození laminátů. Kosmetické vady nebudou brány v potaz, důraz je kladen na technický stav. Motorka má nově vyměněný rozvodak, seřízené ventily, nová gufera na ventilech a loni nové spojkové lamely a plechy. Před třemi lety byla provedena práce na převodovce, která zahrnovala výměnu některých koleček a vidliček. Mezi další vylepšení patří: - Nová brzdová pumpa Accossato - Pístková přestavba předních tlumičů FPK 107 - Tlumič řízení - Ukazatel kvaltu - Kryty motoru a kyvky - Quickshifter/blipper - Pit limiter - Systém warm up - Launch control - Power Commander - Svody Akrapovic s koncovkou Miv Moto je po technické stránce dobře udržovaná, ideální pro někoho, kdo hledá kvalitní stroj s mnoha vylepšeními.
2009
138.000 km
Yamaha YZF-R6 je legendární supersport třídy 600 cm³, vyráběný od roku 1999 do roku 2020. Poslední generace (2017–2020) je vybavena **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **599 cm³**, s výkonem přes **120 k (88 kW)** při 14 500 ot./min a točivým momentem **65,7 Nm** při 10 500 ot./min. Motor využívá **YCC-T (ride-by-wire)** a **YCC-I (variabilní sání)** pro optimalizaci výkonu. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá, doplněná o **Quickshifter (QSS)** pro řazení nahoru bez spojky.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB**, zadní tlumič je rovněž KYB s plnou stavitelností. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **ABS** a **Traction Control System (TCS)** s několika úrovněmi zásahu.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 180/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **850 mm**, rozvor 1 375 mm, pohotovostní hmotnost je cca **190 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **5,5 l/100 km**. Maximální rychlost je přibližně **260–270 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **TCS**, **ABS**, **D-Mode (volba jízdních režimů)**, **Quickshifter**, **LED osvětlení** a aerodynamickou kapotáž inspirovanou R1. Od roku 2021 je R6 dostupná pouze jako **R6 Race / GYTR** pro okruhové použití bez homologace pro silniční provoz.
Včetně všech poplatků
Yamaha r6 2009
Bruntál