Na prodej je motorka v dobrém technickém i vizuálním stavu, i když má několik oděrek. Všechny plastové díly jsou nepoškozené, pouze některé byly svářeny. Motorka byla vždy dobře udržována, pravidelně servisována s kvalitním olejem CASTROL Power 1 4T 10W-40 a HIFLOFILTRO HF141 každých 3 000 km. Při tankování byly používány benziny s vyšším oktanovým číslem - 100 oktan byla preferovaná pro delší stání, zatímco při každodenním používání byl tankován 95 oktan. K motocyklu je několik vylepšení, včetně nového osvětlení dálkových světel a denních světel, varovných světel a laděného výfuku. LED osvětlení přidává na atraktivitě, i když na některých místech svítí pouze červeně. K motocyklu je možné přikoupit další příslušenství: - olej a filtr - zvedák na zadní kolo - plachtu - originální kompletní výfuk - náhradní pružinu - zadní kolo s pneumatikou - přední kolo s prasklým ráfkem (motorka nebyla bouraná, ale předchozí majitel měl jinou nehodu, ze které zbyly další díly). Dále je platná STK do 26. Chybí jeden šroub na olejovém filtru, ale olej z něj neteče. Doporučuje se na jaře vyměnit olej a poté už jen jezdit. Motorka momentálně stojí venku z důvodu nedostatku místa, jinak byla vždy garážová.
2009
47.000 km
Včetně všech poplatků
Yamaha yzf r125 2009 47 000km
Buštěhrad
Yamaha YZF-R1 je vlajkovou lodí japonské značky v kategorii supersportů, která čerpá inspiraci přímo z MotoGP. Silueta ostře řezaného kapotáže a atletická stavba šasi dávají najevo, že jde o stroj stvořený pro agresivní jízdu a precizní ovládání.
Od prvního představení v roce 1998 si R1 získala nadšenou komunitu jezdců po celém světě, včetně České republiky. Jejím charakteristickým prvkem je unikátní klikový mechanismus Crossplane, jenž zajišťuje lineární odezvu na plyn a jedinečný zvuk, jenž si pamatujete i dlouho po vypnutí motoru.
Designové detaily jako asymetrické výdechy výfuku, aerodynamická křidélka a minimalistický přední štítek podtrhují sportovní DNA a vytvářejí neotřelou kombinaci agresivity s elegancí. R1 je v Česku oblíbená nejen na okruzích, ale i mezi jezdcům, kteří chtějí vyniknout ve městě nebo na venkovských silnicích.
Při jízdě na R1 pocítíte okamžitou odezvu na každé otočení plynem – citlivé řízení dává jezdcům sebevědomí v prudkých nájezdech do zatáček i při předjíždění v kolonách. To oceníte jak na klikatých okreskách, tak na českých dálnicích.
Vyspělé elektronické asistenty (řízení trakce, brzdění motorem, launch control) umožňují bezpečně využít výkonu v různých podmínkách. Přepínání jízdních režimů přímo z řídítek usnadňuje rychlou adaptaci na mokrou vozovku nebo suchou asfaltovou štreku.
Špičkové komponenty podvozku a brzd (nastavitelné vidlice, radiální brzdy) poskytují přesnou kontrolu i při agresivní stopě. Díky tomu se R1 dokáže chovat jistě při dynamických manévrech, což zvyšuje radost ze sportovní jízdy a zároveň zajišťuje stabilitu.
Při koupi ojeté R1 je nutné důkladně prověřit servisní historii včetně výměn oleje, brzdové kapaliny a pravidelné kontroly ventilových vůlí. Originální servisní knížka od autorizovaného dealera Yamaha v Česku výrazně zvyšuje důvěru v pečlivou údržbu.
Zkontrolujte stav rámu a vidlice na známky pádu nebo neodborných oprav. Mikrotrhliny v hliníkovém rámu či vůle v přední vidlici mohou způsobit zhoršenou ovladatelnost i při běžné jízdě.
Dbejte na kontrolu elektroniky a senzoru klikového hřídele, u starších ročníků může docházet k vadným konektorům nebo zanesení kontaktních ploch. Testovací jízda s proměnnou zátěží a jednotlivými jízdními režimy odhalí případné nesrovnalosti v odezvě motoru i asistentech.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi