Suzuki DL 650 V-Strom z roku 2009 s najetými 47xxx km je ideální volbou pro ty, kteří hledají kombinaci síly a ovladatelnosti. Motocykl je poháněn spolehlivým 645 ccm V2 motorem s výkonem 49 kW (66 koní) a vykazuje velmi úspornou spotřebu přibližně 4,5 l/100 km. Technická prohlídka platí do června 2027. Tato motorka byla pravidelně servisována a má nově vyměněné svíčky, brzdové destičky vpředu i vzadu, a novou brzdovou kapalinu. Pravidelně byla také prováděna výměna oleje s filtrem a vzduchovým filtrem. Mezi doplňky a výbavu patří: - Padací rámy - Plexi s deflektorem pro větší komfort při delších cestách - Rozšíření stojanu - Držáky bočních kufrů nebo brašen - Displej s podporou Apple CarPlay a Android Auto pro navigaci a připojení telefonu přímo na řídítkách - Středový panel s USB nabíjením - Topcase, který je praktický pro jízdu do práce i na dovolenou Motocykl je celkově ve velmi dobrém stavu a je pohodlný pro všechny typy jezdců – jak pro začátečníky, tak pro zkušené jezdce. Vhodný je na delší trasy i pro každodenní dojíždění. Je to jednoduše V-Strom. K vidění je v Opavě.
2009
47 km
Včetně všech poplatků
Prodám Suzuki V-Strom 650 (2009), 47.500 km, spolehlivý
Nové Sedlice
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi