Motocykl Moto Guzzi V7 Classic z roku 2009 s najetými 64 138 km a výkonem 35,5 kW. Motor s objemem 744 ccm je plně pojízdný a v dobrém technickém stavu, s běžnými známkami opotřebení. Veškerý provedený servis za posledních přibližně 10 000 km zahrnuje pravidelnou výměnu kapalin a filtrů, výměnu obou ložisek na zadním náboji, těsnění a manžet, a nové svíčky a koncovky. Motorka byla vylepšena novými předními blinkry a světlometem, řídítky a páčkami, a novým držákem SPZ. Během jejího předchozího vlastnictví došlo k lehkému pádu, což zanechalo viditelné stopy na bloku motoru, ale tyto nedostatky nemají vliv na funkčnost motocyklu. K motorce jsou přidány nové filtry a oleje připravené na další výměnu.
2009
64.138 km
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V7 Classic (2009) – 744 ccm, 35,5 kW
Roudnice nad Labem
Moto Guzzi V7 představuje elegantní kombinaci klasické italské tradice a moderních designových prvků. Jeho nadčasová silueta s podélně uloženým motorem a výrazným rámem vytváří jedinečný profil, který zaujme jak v městských ulicích, tak na klikatých venkovských cestách.
Vzpřímená pozice jezdce a protažené sedlo zajišťují komfort i na delších trasách. Díky dostatečnému prostoru pro tělo a volnosti v oblasti zápěstí se každá jízda mění v příjemný zážitek bez zbytečného namáhání páteře.
Minimalistické kryty a snadno přístupné servisní body usnadňují základní údržbu. Moto Guzzi V7 tak nabízí nejen stylový zážitek, ale i nenáročný provoz, který nechá víc času na samotné objevování nových tras.
Charakteristické rezonance řadového twin motoru vytvářejí hluboký akustický projev, který probudí senzory kolemjdoucích i při klidné jízdě. Tento zvukový podpis je součástí kouzla každé vyjížďky.
Lehký podvozek a široká řídítka poskytují vynikající cit pro zatáčky a jistou páku při manévrování. Ať už prolézáte městským provozem nebo zběsile opisujete klopenky, V7 reaguje přesně a bez váhání.
Možnosti přidání jednoduchých brašen či tankvaku promění strojek v praktického parťáka na víkendové výlety. Stačí přidat pár doplňků a V7 je připravena pojmout vše potřebné do roadtripu.
Udělej demontáž bočních krytů kardanu a prohlédni ložiska kyvné vidlice, a dávej pozor na nadměrné vůle a únik maziva, protože poškozené těsnění se projeví hlučným pohonem a zrychleným opotřebením dřív, než čekáš.
Udělej několik studených startů a poslouchej zvuk ventilových rozvodů, a dávej pozor na nepravidelné klapání a kvílení, protože uvolněný šroub či opotřebovaný vak ventilů může způsobit cukání motoru právě ve chvíli, kdy to nejméně potřebuješ.
Udělej vizuální kontrolu statoru a regulátoru nabíjení, a dávej pozor na přehřáté póly a vyteklé spoje, protože slabé dobíjení se brzy projeví vybitou baterií a potížemi se startováním při nižších teplotách.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi