Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / KTM / KTM 690 Enduro / KTM 690 SM

    2009 KTM 690 SM • 30 km

    výkonvzhleddoplňkyhomologovaný výfukspolehlivostkosmetické vadyvyšší nájezdstářímožnost opotřebenípotenciální úpravy motoru
    2009 KTM KTM 690 Enduro - 30 km - Fotka 1
    1 / 2

    Přehled

    Na prodej je KTM 690 SM z roku 2009 s nájezdem 30*** km. Motorka je ve velmi dobrém stavu a je vybavena mnoha doplňky, které zvyšují její výkon a praktičnost.

    Mezi hlavní příslušenství patří kryt pod motorem, blastery Acerbis, padáky v osách kol a slidery ve všech stupačkách. Dále je motorka vybavena nabíječkou a zapalovačem, ukazatelem kvaltu a předním světlem z modelu KTM Duke. Blatník pochází z modelu KTM SMC a motorka má také krátký držák SPZ.

    Výfuk SC-Project 1-1 je homologovaný a obsahuje tlumivku, zatímco brzdové desky Brembo Z04 zajišťují vynikající brzdný výkon. Silnější zadní pružina a rozeta do síly přispívají k lepším jízdním vlastnostem. Lambda sonda byla odstraněna, což podpořilo výkon motoru.

    Motorka také disponuje shift kitem od výrobce a K&N filtrem s mapou od Akrapoviče, což zaručuje optimální výkon. K motorce je k dispozici sada plastů a M-style páčky. Sedlo je taktéž součástí nabídky.

    Celkově je motorka pečlivě udržovaná a připravena na nové zážitky na silnici nebo na trati.

    Rok

    2009

    Nájezd

    30 km

    93.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    KTM 690 SM

    Milostovice


    Skvělý stroj na terén, ideální pro začátečníkyMaximální spolehlivost, žádné problémy za 10k kmPerfektní výkon a ovladatelnostNejlepší enduro, které jsem mělKvalitní komponenty, výborná citlivostNízká hmotnost, skvělá zábava na silnici i v terénu

    Informace o modelu

    "KTM 690 Enduro"

    O modelu "KTM 690 Enduro"

    KTM 690 Enduro patří mezi nejuniverzálnější velkoobjemová endura na trhu: lehká, výkonná a ochotná zvládnout jak asfalt, tak technický off-road. Srdcem je modernizovaný jednoválec LC4 o objemu 692,7 cm³ s dvojicí vyvažovacích hřídelí a dvojitou svíčkou, který poskytuje zhruba 55 kW (cca 74 k) a točivý moment okolo 73 Nm. V kombinaci se suchou hmotností okolo 146 kg, 6stupňovou převodovkou a antihoppingovou spojkou PASC jde o stroj, který má sílu i jemnost pro dlouhé přejezdy i rychlé enduro tempo.

    Design vychází z rally DNA KTM: štíhlá silueta, vysoké blatníky, úzká střední část pro snadné stání na stupačkách a 21"/18" drátěná kola. Palivová nádrž o objemu 13,5 l je integrovaná do zadního podsedlového rámu, což snižuje těžiště a zlepšuje rozložení hmotnosti. Jednodílné sedlo a ostré linie plastů usnadňují pohyb tělem, což oceníte v rozbitém terénu i při dlouhých etapách.

    Technický základ tvoří ocelový příhradový rám z chrom-molybdenu, hliníková kyvná vidlice a přepákovaný zadní tlumič WP XPLOR. Vpředu pracuje 48mm USD vidlice WP XPLOR s dlouhým zdvihem přibližně 250 mm a odděleným tlumením, vzadu srovnatelný zdvih a plná stavitelnost. Brzdí ji ByBre třmeny s předním kotoučem 300 mm a zadním 240 mm, přičemž Bosch cornering ABS nabízí také offroad režim s deaktivací zadního kola a volnějším předkem.

    Výhody používání "KTM 690 Enduro"

    Hlavní devizou je motor LC4, který navzdory jednoválcové koncepci táhne plynule od nízkých otáček a současně se rád vytáčí. Dvojité vyvažováky výrazně potlačují vibrace, takže i delší dojezdy po silnici nejsou únavné. Nízká hmotnost, dlouhé zdvihy a přesné řízení dávají jezdcům jistotu v písku, na šotolin�� i v utažených kamenných pasážích.

    Elektronická výbava je na dual-sport výjimečně bohatá: jízdní režimy Street/Offroad, náklonové ABS s Offroad ABS, MTC trakce s možností většího prokluzu a ride-by-wire plyn. U novějších ročníků je součástí také Quickshifter+ (nahoru/dolů), který zrychluje řazení a pomáhá udržet stabilitu v terénu. Odezva plynu je jemná a dobře dávkovatelná, což oceníte na kluzkém povrchu i v trialových sekcích.

    Praktickou výhodou jsou rozumné servisní intervaly 10 000 km a konstrukce, která údržbu výrazně ulehčuje. LC4 používá dva olejové filtry a sítka, ke kterým je solidní přístup, a vzduchový filtr v airboxu pod sedlem vyjmete během pár minut. Díky robustním komponentům (výpletová kola s vloženými ráfky, dobré chlazení s ventilátorem, účinné kryty) snáší motorka tvrdé použití i dlouhé přejezdy bez neplánovaných zastávek.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 690 Enduro" již použité

    Nastartujte motor za studena a nechte jej chvíli běžet – poslouchejte, zda z oblasti hlavy nevychází nadměrné klepání a zda volnoběh drží stabilně bez kolísání. Zkontrolujte, zda motor neslzí kolem víka ventilů a u pravé strany motoru, kde bývá spojkový váleček Magura; podívejte se po stopách brzdové/olejové kapaliny. Otestujte funkci Quickshifteru+ (je-li instalován): za jízdy na střední plyn vyzkoušejte řazení nahoru i dolů, řazení má být hladké a bez vynechávání zapalování mimo krátké přerušení.

    Zvedněte motorku na stojan a zkontrolujte podvozek: stiskněte přední brzdu a pohoupejte – nemá se ozývat vůle v hlavovém složení. Prohlédněte gufera vidlice WP XPLOR na únik oleje, zkontrolujte kluzáky na rýhy a vyzkoušejte funkci všech štelovacích prvků (nemají být stržené). Protočte kola, zkontrolujte házivost ráfků 21"/18", dotažení a praskliny výpletu, vůli ložisek kol a stav brzdových kotoučů (brzděte z vyšší rychlosti – páčka nesmí pumpovat a motorka nemá vibrovat).

    Prohlédněte zadní palivovou nádrž/podsedlový rám: zkontrolujte úchyty a okolí šroubů na vlasové praskliny po pádech. Sejměte sedlo, vyjměte vzduchový filtr a zkontrolujte, zda se za filtrem nedrží prach (netěsný airbox znamená riziko zadření), zároveň zkontrolujte kabeláž kolem krku řízení a konektory pod sedlem. Proveďte zkušební jízdu: přepněte režimy Street/Offroad, otestujte Offroad ABS na štěrku a reakci MTC při akceleraci od cca 3000 ot/min na 3.–4. rychlostní stupeň; odezva má být plynulá a bez cukání. Ověřte VIN v kampaních KTM (např. palivové potrubí, brzdový hlavní válec) a vyžádejte servisní záznamy o výměně oleje/filtrů a kontrole ventilů po 10 000 km.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem693 cm³
    Výkon55 kW (75 k) při 8000 ot/min
    Točivý moment73.5 Nm při 6750 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP XPLOR 48mm
    Zadní odpruženíWP XPLOR monoshock
    Přední brzdaBrembo 300mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 240mm kotouč
    Přední pneumatika90/90-21
    Zadní pneumatika140/80-18

    Rozměry

    Délka2300 mm
    Šířka900 mm
    Výška1350 mm
    Výška sedla910 mm
    Rozvor1502 mm
    Hmotnost146 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže13.5 l
    Spotřeba paliva4.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Map Select, LED osvětlení
    Informace o modeluLehký enduro motocykl s výkonným jednoválcem
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi