Kawasaki ER-6F (EX 650 C) s ABS je plně vybavená motorka, která se pyšní modrou barvou a výkonem 72 PS. Byla najeto 25 480 km. Motorka je upravena pro nižší postavy — díky snížení na ose a na sedadle má výšku sedla přibližně 75 cm. Sedlo je čerstvě potaženo a je vyrobeno na zakázku. Speciální řídítka LSL typ L 14 mají šířku 800 mm pro pohodlnější ovládání. Motorka je dále vybavena černými blinkry a brzdovým světlem. Pro zvýšení komfortu a údržby je nainstalován olejový systém Scottoiler. Čelní sklo je ztmavené pro lepší vzhled a aerodynamiku. Všechny úpravy a díly jsou zapsány v technickém průkazu vozidla, a originální díly jako čelní sklo, blinkry nebo řídítka jsou k dispozici. Servisní údržba včetně výměny oleje a brzdové kapaliny byla provedena 06/2025. K motocyklu je k dispozici přilba Schuberth C3 Pro ve velikosti XS černé barvy s handsfree systémem SRC-Pro, která nebyla nikdy použita. Dále jsou na prodej boční tašky a nosič zavazadel od Beckera, stejně jako kožená kombinéza nebo textilní bunda. Motorka je ve výborném stavu a nabízí řadu vylepšení pro komfortnější jízdu.
2009
25.480 km
Včetně všech poplatků
Kawasaki ER - 6 Fmit ABS
Heiligenhafen
Kawasaki Ninja 650 je sportovní naháč, který v sobě spojuje dynamiku agresivního supersportu s praktickou všestranností pro každodenní dojíždění. Ostré linie kapotáže a štíhlý profil stroje dávají tušit, že tahle šestpadesátka neopouští ani o centimetr svůj sportovní rodokmen.
Ergonomie posedu vyvažuje mírně sklopená řídítka s pohodlným sedlem, takže jízda zůstává komfortní i na dlouhé trasy. Jezdec získá dostatek zpětné vazby z předního kola, a přitom se nemusí obávat přetížených zápěstí či tuhnoucích svalů zad.
Díky kompaktnímu šasi a kvalitnímu lakování si Ninja 650 udrží svůj elegantní vzhled i při častém nasazení v městském provozu i na klikatých okreskách. Konstrukce bez zbytečných doplňků usnadňuje přístup k běžné údržbě a zachovává klasický japonský důraz na spolehlivost.
Lehká hmotnost a kompaktní rozměry přinášejí výjimečnou obratnost, ať už se brodíte městskou džunglí nebo projíždíte klikatými silničkami. Stačí sebemenší impulz řídítek a Ninja okamžitě reaguje.
Dvouválec poskytuje plynulý a předvídatelný tah již od nízkých otáček, což usnadňuje rychlé předjíždění a svižné rozjezdy bez zbytečného hledání správných otáček. Přirozená charakteristika motoru dodává sebevědomí v každé situaci.
Všestranné pérování dokáže pohltit díry i drobné nerovnosti na českých silnicích, aniž by ztratilo sportovní charakter. Výsledkem je stroj, který nabídne požitek z jízdy ve vysoké rychlosti, a přitom udrží jezdce v pohodlí i na delších trasách.
Udělej demontáž subrámu a pečlivě zkontroluj svary a upevňovací šrouby, a dávej pozor na mikropukliny nebo uvolněné matice, protože oslabený subrám negativně ovlivní stabilitu a může se projevit nechtěným houpáním sedla při zrychlení.
Udělej test spínání palivového čerpadla několika starty po sobě a sleduj nerovnoměrnou dodávku paliva, a dávej pozor na chvění motoru nebo zadření filtru, protože zanedbaná palivová soustava vede k nepravidelné akceleraci a zásekům při jízdě v kopci.
Udělej kontrolu hydraulického obvodu spojky i brzd – několikrát za jízdy sešlápni páčku a ověř návrat do výchozí polohy, a dávej pozor na pomalu vracející se ovládací prvky a změkčené hadičky, protože opotřebené těsnění ovlivní plynulost řazení i citlivost brzdění.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi