Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Honda / Honda CBR 1000RR / Honda CBR 1000RR FIREBLADE REPSOL

    2009 Honda CBR 1000RR FIREBLADE REPSOL • 4.200 km

    vynikající výkonmoderní technologieatraktivní designvýborné recenze na modelkosmetické vadyvyšší nájezdnižší využití v posledních letechúpravy provedené majitelempotenciální opotřebení z nedostatečného používánímožnost skrytých závad po úpravách
    2009 Honda Honda CBR 1000RR - 4 200 km - Fotka 1
    1 / 3

    Přehled

    Popis motocyklu

    Na prodej je Honda CBR 1000 RR verze Repsol s ocelovým rámem a černým motorem.

    Motocykl je v perfektním funkčním stavu, pravidelně servisovaný u důvěryhodného mechanika. Byl upraven s ohledem na osobní estetické preference – přední část je v barevném provedení, spodní část je bílá. Nikdy nebyl využíván na závodní trati.

    Doplňky:

    • Výfukový systém
    • Zádové kryty s odkládacím prostorem a sportovní držák SPZ
    • Racing filtr
    • Ochrana vnitřního prostoru nádrže s úpravou Tancherite
    • Brzdová pumpa Brembo (namontována v roce 2020, najeto přibližně 2000 km)
    • Světlomet s LED řídící jednotkou
    • Pneumatiky Pirelli Rosso Corsa (namontovány v roce 2024)

    Motocykl byl v období od září 2020 do roku 2024 využíván méně, neboť ho používal bratr. Koupil jsem ho od známého v roce 2013, kdy měl pouze 3000 km najeto.

    Rok

    2009

    Nájezd

    4.200 km

    256.988 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Honda CBR 1000RR FIREBLADE REPSOL

    cortenuova


    Nejlepší vstupní supersport, který jsem mělžádné problémy za 20 000 kmskvělá kombinace výkonu a pohodlíideální pro začátečníkyspolehlivost na prvním místěúžasná ovladatelnost v zatáčkáchnejlepší motorka pro každodenní použitínádherný design a výjimečný zvuk

    Informace o modelu

    "Honda CBR 1000RR"

    O modelu "Honda CBR 1000RR"

    Honda CBR 1000RR (Fireblade) patří mezi nejlépe vyvážené litrové superbiky své generace a v letech 2004–2019 ztělesňovala filozofii „Total Control“. S kompaktním 999cm³ řadovým čtyřválcem DOHC nabízí plynulý, předvídatelný nástup výkonu a excelentní odezvu na plyn; u modernizace 2017+ dosahuje až 141 kW při 13 000 ot./min a zhruba 116 Nm. Díky nízké hmotnosti a stabilní geometrii je rychlá na okruhu a zároveň snesitelná v běžném provozu.

    Design staví na úzkém profilu, nízké siluetě a promyšlené ergonomii – nádrž je užší v kolenou a sedlo dovoluje volný pohyb těla při překlápění. Od roku 2017 přišla plně LED světla, užší kapoty a lepší odvod horkého vzduchu z chladiče, což pomáhá jak aerodynamice, tak tepelnému komfortu. Starší ročníky využívají přehledný LCD panel, zatímco 2017+ přidává plnobarevný TFT s jízdními režimy a podrobnou telemetrií.

    Rám je hliníkový twin-spar se zadní hliníkovou kyvkou a zavěšením Unit Pro-Link, které izoluje tlumič od rámu a zlepšuje cit na výjezdech. Již od první generace je standardem elektronicky řízený tlumič řízení HESD; podvozek tvoří 43mm USD Showa (od 2012 BPF) a u modelu 2017+ Showa BPF vepředu a Showa BFRC vzadu. Brzdí radiální čtyřpístky Tokico na 320mm kotoučích (u 2009–2016 volitelné kombinované C-ABS), zatímco ročníky 2017+ přidávají ride-by-wire, jízdní režimy, HSTC (9 stupňů) a nastavení motorové brzdy; šestistupňová převodovka má antihoppingovou spojku a pro 2017 byl k dispozici quickshifter (SP verze s obousměrným autoblipperem).

    Výhody používání "Honda CBR 1000RR"

    Hlavní devizou je kombinace silného, ale čitelného motoru a mimořádně neutrálního podvozku, který dává jezdcům jistotu i na hrubém asfaltu. HESD zklidňuje řízení ve vysokých rychlostech a Showa BPF přináší díky většímu pístu lepší podporu při brzdění na nájezdu do zatáčky. U modernizace 2017+ potěší snížená hmotnost (cca 196 kg plně natankováno) a výrazně svižnější reakce na plyn díky ride-by-wire.

    Elektronika je v novějších ročnících praktická i na silnici: HSTC s devíti úrovněmi účinně krotil prokluz bez „škubání“, tři Power módy mění náběh výkonu a Engine Brake Control pomáhá stabilitě na brzdách. U 2009–2016 je kombinované C-ABS velmi plynulé a vhodné na nekvalitní povrchy, přičemž základní brzdný pocit zůstává sportovně přímočarý. TFT panel (2017+) zobrazuje přehledně nastavení a data, quickshifter s autoblipperem u SP verzí zase zrychluje práci s převodovkou na okruhu.

    Technicky potěší rozumné servisní intervaly a dobrá dostupnost dílů: kontrola ventilů je po 24 000 km a výměna oleje obvykle po 12 000 km/12 měsících (mnozí volí kratší intervaly). Přístup k běžným úkonům, jako je čištění vzduchového filtru nebo servis řetězu 525, je přímočarý a aftermarket nabízí širokou paletu komponentů (převody, destičky, kryty). Systémy jako HESD nevyžadují běžnou údržbu a při správně odvzdušněném brzdovém systému (u C-ABS ideálně u dealera se speciální procedurou) drží páčka konzistentní chod.

    Na co si dát pozor při koupi "Honda CBR 1000RR" již použité

    Proveďte studený start a poslouchejte rozvod – nadměrné chrastění napínáku rozvodového řetězu (CCT) může značit opotřebení. Proveďte zkušební jízdu a z 4 000 do 8 000 ot./min sledujte, zda motor táhne plynule bez cukání; na 4. rychlost otestujte prokluz spojky prudkým přidáním plynu. U ročníků 2008–2009 pozor na zvýšenou spotřebu oleje – po jízdě zkontrolujte hladinu a sledujte případný modrý kouř při ostré akceleraci po delším volnoběhu.

    Změřte dobíjení multimetrem (cílově cca 13,8–14,5 V při ~5 000 ot./min) a zkontrolujte spojku tří žlutých vodičů statoru na známky přehřátí či oxidace. Otestujte funkci brzd: u verzí s C-ABS se má kontrolka ABS po rozjezdu do cca 10 km/h zhasnout; proveďte několik silných brzdění a sledujte konzistenci chodu páčky bez pulzování či propadu. Otestujte funkci elektroniky u 2017+ (přepínejte jízdní režimy, měňte úroveň HSTC a ověřte změnu reakce na plyn) a zkontrolujte plynulost řazení případného quickshifteru při zátěži nad 4 000 ot./min.

    Sejměte prachovky na přední vidlici a zkontrolujte těsnost gufer, dále zkontrolujte modrání či házivost předních kotoučů jako indikaci přehřátí. Proveďte kontrolu vůlí v krku řízení a prohlédněte tlumič řízení HESD – nesmí téct a konektor má být čistý; při zkušební jízdě sledujte stabilitu ve vyšších rychlostech bez shimmy. Prohlédněte motocykl na stopy okruhového použití (safety-wire na šroubech, odřeniny na krytech motoru, dorazy vidlic, tvrdě utažené nastavení komprese/odskoku) a u verzí SP si ověřte servisní historii dílů Öhlins/Brembo, jejichž výměna je nákladnější.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem999 cm³
    Výkon160 kW (218 k) při 13000 ot/min
    Točivý moment113 Nm při 11000 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíÖhlins NIX30 43mm
    Zadní odpruženíÖhlins TTX36
    Přední brzdaBrembo Stylema 330mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/50 ZR17

    Rozměry

    Délka2065 mm
    Šířka720 mm
    Výška1125 mm
    Výška sedla830 mm
    Rozvor1455 mm
    Hmotnost201 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže16.1 l
    Spotřeba paliva7.3 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiHonda Selectable Torque Control, ABS, Quickshifter, Launch Control
    Informace o modeluSupersportovní motocykl s technologiemi z MotoGP
    Informace o generaciAktuální generace s aerodynamickými křídly

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi