**Popis motocyklu** Na prodej je Honda CBR 1000 RR verze Repsol s ocelovým rámem a černým motorem. Motocykl je v perfektním funkčním stavu, pravidelně servisovaný u důvěryhodného mechanika. Byl upraven s ohledem na osobní estetické preference – přední část je v barevném provedení, spodní část je bílá. Nikdy nebyl využíván na závodní trati. **Doplňky:** - Výfukový systém - Zádové kryty s odkládacím prostorem a sportovní držák SPZ - Racing filtr - Ochrana vnitřního prostoru nádrže s úpravou Tancherite - Brzdová pumpa Brembo (namontována v roce 2020, najeto přibližně 2000 km) - Světlomet s LED řídící jednotkou - Pneumatiky Pirelli Rosso Corsa (namontovány v roce 2024) Motocykl byl v období od září 2020 do roku 2024 využíván méně, neboť ho používal bratr. Koupil jsem ho od známého v roce 2013, kdy měl pouze 3000 km najeto.
2009
4.200 km
Včetně všech poplatků
Honda CBR 1000RR FIREBLADE REPSOL
cortenuova
Honda CBR1000RR Fireblade je vrcholný supersport literové kubatury vyráběný od roku 2004, který spojuje ostrou závodní DNA s moderními elektronickými asistenty. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 998 cm³ se vstřikováním PGM-FI, dosahující výkonu 145 kW (197 k) při 13 000 ot./min a točivého momentu 114 Nm při 11 000 ot./min. Šestistupňová manuální převodovka s rychlořazením (Quickshifter) a řetězovým převodem přenáší sílu na zadní kolo. Hliníkový deltabox rám doplňuje vpředu 43mm obrácená vidlice Showa Big Piston Fork a zadní Unit Pro-Link centrální tlumič s možností nastavení předpětí a odskoku, což zajistí precizní a přitom komfortní podvozek. Brzdový systém tvoří vpředu dva 320 mm kotouče se 4pístkovými radiálními třmeny Brembo a vzadu jeden 220 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, vše vybavené dvoukanálovým ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/50 ZR17 vzadu. Sedlo ve výšce 825 mm, světlá výška 130 mm a suchá hmotnost kolem 201 kg podtrhují sportovní charakter i přijatelnou ovladatelnost. Palivová nádrž o objemu 16,1 l dovolí dojezd kolem 250 km. Kompletní elektronika zahrnuje systémy ride-by-wire, tři jízdní režimy (Rain, Standard, Sport), šestistupňovou regulaci točivého momentu HSTC, kontrolu zvedání předního kola a plně barevný 5″ TFT displej s konektivitou Honda RoadSync. Široká škála originálních doplňků – od padacích rámů a krytů motoru přes závodní výfuk Akrapovič až po brašny a vyhřívané gripy – umožňuje přizpůsobit Fireblade každému stylu jízdy.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi