Honda CBR 1000 z roku 2009 je ve výborném stavu, vybavená originálním motorem z roku 2013, který byl namontován pro zajištění bezproblémového výkonu a spolehlivosti. Motorka má najeto 55 tisíc km, avšak motor má najeto pouze 18 tisíc km, což lze prokázat. Byla pravidelně servisována každé 4 tisíce km. Mezi hlavní doplňky patří zadní stupačky Lightech, elektronická převodovka IRC a Power Commander s předstihem v řídicí jednotce. Na motorce je instalován výfuk Arrow GP, kryty kyvné vidlice a rámu z karbonu, rychlý plyn Domino a přední pumpa 19 RCS Brembo. Dále obsahuje poloviční řídítka ze solidního materiálu, zadní tlumič Gubellini a brzdové kotouče Braking. Součástí nabídky je také motor z roku 2009 a řada dalších náhradních dílů, včetně převodovky, spojky a hlavy válců. Důvodem prodeje je přechod na osobní automobil.
2009
18.000 km
Včetně všech poplatků
Honda CBR 1000fireblade
Roma
Honda CBR1000RR Fireblade je vrcholný supersport literové kubatury vyráběný od roku 2004, který spojuje ostrou závodní DNA s moderními elektronickými asistenty. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 998 cm³ se vstřikováním PGM-FI, dosahující výkonu 145 kW (197 k) při 13 000 ot./min a točivého momentu 114 Nm při 11 000 ot./min. Šestistupňová manuální převodovka s rychlořazením (Quickshifter) a řetězovým převodem přenáší sílu na zadní kolo. Hliníkový deltabox rám doplňuje vpředu 43mm obrácená vidlice Showa Big Piston Fork a zadní Unit Pro-Link centrální tlumič s možností nastavení předpětí a odskoku, což zajistí precizní a přitom komfortní podvozek. Brzdový systém tvoří vpředu dva 320 mm kotouče se 4pístkovými radiálními třmeny Brembo a vzadu jeden 220 mm kotouč s jednopístkovým třmenem, vše vybavené dvoukanálovým ABS. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/50 ZR17 vzadu. Sedlo ve výšce 825 mm, světlá výška 130 mm a suchá hmotnost kolem 201 kg podtrhují sportovní charakter i přijatelnou ovladatelnost. Palivová nádrž o objemu 16,1 l dovolí dojezd kolem 250 km. Kompletní elektronika zahrnuje systémy ride-by-wire, tři jízdní režimy (Rain, Standard, Sport), šestistupňovou regulaci točivého momentu HSTC, kontrolu zvedání předního kola a plně barevný 5″ TFT displej s konektivitou Honda RoadSync. Široká škála originálních doplňků – od padacích rámů a krytů motoru přes závodní výfuk Akrapovič až po brašny a vyhřívané gripy – umožňuje přizpůsobit Fireblade každému stylu jízdy.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi