Na prodej je motorka z roku 2009, která má najeto 25 799 km a byla ve vlastnictví třech majitelů. Je vybavena výfuky TERMIGNONI a řídící jednotkou Racing Mappata pro zvýšení výkonu. Na motorku byla instalována převodovka DID Racing 520 Zlatá a svěrka 47 + 2 ERGAL. Pneumatiky Pirelli Angel GT mají ještě 80% záběru a brzdové destičky BREMBO červené jsou nové. Servisní prohlídky byly prováděny pravidelně a rozvodový řetěz byl nedávno vyměněn včetně seřízení ventilů. Stav spojky je také dobrý. K motorce patří jak zadní, tak přední stojany a dvojitý klíč. Sedlo je výkonové a blinkry spolu s držákem SPZ byly vyměněny. Motorka je dále obohacena o carbonové díly a všechny originální příručky. Součástí prodeje jsou také originální díly zahrnující výfuky, blinkry, držák SPZ, sedlo a další komponenty, které jsou uloženy ve dvou krabicích. Motorka je připravena k vyzkoušení. Je v dobrém stavu a prodává se z důvodu přechodu na větší objem.
2009
26.000 km
Ducati Monster je silniční motocykl původně představený v roce 1993, který se stal ikonou jednoduchosti, agility a ikonického italského designu. Současný model Monster SP (2022) pohání kapalinou chlazený Testastretta 11° L-Twin o objemu 937 cm³ s DOHC a čtyřmi ventily na válec, jenž produkuje 81 kW (111 k) při 9 250 ot./min a 93 Nm při 6 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s Ducati Quick Shift pro bleskové řazení nahoru i dolů a ride-by-wire zajistí okamžitou odezvu na otevření plynu. Rám tvoří ocelový trubkový trellis s motorem jako nosnou součástí, doplněný přední 43mm plně stavitelnou USD vidlicí Showa a zadním monoshockem Sachs se 130 mm zdvihu. 17″ kola obouvají pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III a brzdy tvoří dva 320 mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo M4.30 vpředu a 245 mm kotouč se dvoupístkovým třmenem vzadu, podpořené náklonově citlivým ABS. Monster SP nabízí čtyři jízdní režimy – Sport, Touring, Urban a Wet – a asistence v podobě Ducati Traction Control, Wheelie Control a Cornering ABS. 4,3″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem a Bluetooth umožňuje zobrazení hovorů, hudby či telemetrie. Sedlo ve výšce 820 mm, 16l nádrž a pohotovostní hmotnost 188 kg kombinují obratnost ve městě s jistotou na dálnici. Originální příslušenství jako Termignoni tlumič, ochranný kryt radiátoru, vyhřívané gripy či držáky brašen promění Monster SP v ideálního společníka na každodenní vyjížďky i víkendové dobrodružství.
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 696RACING+
castiglione dei pepoli