Nabízím Ducati Monster 1100 z roku 2009, která je v maximálně vyladěném stavu a je připravená na jízdu bez dalších investic. Tento model je poslední vzduchem chlazený Monster a představuje sběratelský kus. Motorka má najeto 37 000 km a je vybavena řadou zajímavých karbonových a technických doplňků od renomovaných značek Rizoma a Ducati Corse, jejichž celková hodnota přesahuje 90 000 Kč. Mezi doplňky od Rizoma patří: - Radiální brzdová pumpa s nastavovací páčkou - Radiální spojková pumpa s nastavovací páčkou - Kompletní rozvaděč a brzdový systém, obojí v závodní variantě - Stupačky pro spolujezdce - Řídítka včetně držáku - Zrcátka umístěná v řídítkách - Diodové blinkry - Kratší držák zadní SPZ Ducati Corse karbonové doplňky zahrnují: - Přední blatník - Zadní blatník - Čelní kryt/sklo - Otevřenou spojku - Kapotáž nádrže Motorka má také výfukový systém SC Project carbon standard s homologací, který nabízí režim "medium" a "race mode". Na motocyklu jsou nová pneu Bridgestone Battleax, nově vyměněný motorový olej a filtr, nová baterie s nabíjecím systémem C-tek, a nový vzduchový filtr. Poslední servis Desmo proběhl při 35 500 km.
2009
37.000 km
Ducati Monster je silniční motocykl původně představený v roce 1993, který se stal ikonou jednoduchosti, agility a ikonického italského designu. Současný model Monster SP (2022) pohání kapalinou chlazený Testastretta 11° L-Twin o objemu 937 cm³ s DOHC a čtyřmi ventily na válec, jenž produkuje 81 kW (111 k) při 9 250 ot./min a 93 Nm při 6 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s Ducati Quick Shift pro bleskové řazení nahoru i dolů a ride-by-wire zajistí okamžitou odezvu na otevření plynu. Rám tvoří ocelový trubkový trellis s motorem jako nosnou součástí, doplněný přední 43mm plně stavitelnou USD vidlicí Showa a zadním monoshockem Sachs se 130 mm zdvihu. 17″ kola obouvají pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III a brzdy tvoří dva 320 mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo M4.30 vpředu a 245 mm kotouč se dvoupístkovým třmenem vzadu, podpořené náklonově citlivým ABS. Monster SP nabízí čtyři jízdní režimy – Sport, Touring, Urban a Wet – a asistence v podobě Ducati Traction Control, Wheelie Control a Cornering ABS. 4,3″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem a Bluetooth umožňuje zobrazení hovorů, hudby či telemetrie. Sedlo ve výšce 820 mm, 16l nádrž a pohotovostní hmotnost 188 kg kombinují obratnost ve městě s jistotou na dálnici. Originální příslušenství jako Termignoni tlumič, ochranný kryt radiátoru, vyhřívané gripy či držáky brašen promění Monster SP v ideálního společníka na každodenní vyjížďky i víkendové dobrodružství.
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 1100
Bzenec