Ducati Monster 696 (25 kW) v edici Ducati Corse je motorový stroj s najetými 33 000 km. Motor byl naposledy servisován 200 km před zimním uložením, což zaručuje jeho perfektní stav. V rámci standardního příslušenství je zahrnuta kapotáž, jednoposádkové sedlo Ducati Corse, sériový konvertor Ducati DDA a udržovač nabití baterie. K motocyklu je také nainstalováno několik příslušenství: koncovky Roads Italia Thunder, homologované ručně vyráběné výfuky s integrovanými DB killery, držák SPZ Evotech, rukojeti Barracuda Racing a dvojité zrcátka aftermarket. Navíc je k dispozici černý štít nad kapotáží, který doplňuje originální průhledný. Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso 3 mají pouze 200 km, a výměna oleje, filtrů a brzd byla provedena při posledním servisu. Technická prohlídka platí do 08/26. Sada řetězu, pastorek a ozubené kolo byly vyměněny při koupi před 2 lety, kdy měl motocykl najeto 31 000 km. Motocykl je k dispozici z důvodu změny kubatury a nedostatku času.
2009
33.000 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 696ducati corse
San Prisco
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi