**Popis motocyklu:** Yamaha R1 RN19, první registrace 06.06.2008, s výkonem 132 kW (179 PS) a stavem tachometru 54.000 km. Motocykl je pečlivě udržovaný a technicky i opticky v top stavu, ideální pro sportovní jízdy i poklidné projížďky. Měl 3 předchozí majitele a je registrován. **Stav a údržba:** Žádné skryté vady, pouze běžné stopy používání. Čerstvě servisováno s mnoha vyměněnými částmi: - Výměna oleje + olejový filtr - Všechny 4 svíčky a zapalovací cívky - Mechanický napínač řetězu - Sada spojky - Alternátor - Brzdové destičky vzadu - Držák pro spolujezdce **Zvláštní vybavení:** - Nastavitelné stupačky - Nastavitelné páčky spojky a brzdy - Automatické mazání řetězu **TÜV je platný do června 2027.** Aktuální stav motocyklu je znázorněn na přiložených obrázcích.
2008
54.709 km
Yamaha YZF-R1 je ikonický supersport, který od roku 1998 neustále posouvá hranice výkonu, technologie a závodní DNA. Model 2025 je vybaven **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **998 cm³**, s **crossplane klikovým hřídelem** (270°–180°–90°–180°) pro lineární točivý moment a závodní charakter. Motor dosahuje výkonu **200+ k (cca 147 kW)** při vysokých otáčkách a točivého momentu přes **112 Nm**. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s **YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)** a **YCC-I (variabilní sání)**. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist, doplněná o **Quickshifter (QSS)** nahoru i dolů.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB** s plnou stavitelností, zadní tlumič je rovněž KYB s progresivním uchycením. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **náklonové ABS (Brake Control – BC)** a **Launch Control System (LCS)**.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **855 mm**, rozvor 1 405 mm, pohotovostní hmotnost je cca **202 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **6,5 l/100 km**. Maximální rychlost přesahuje **299 km/h** (elektronicky omezeno).
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **Engine Brake Management (EBM)**, **Slide Control System (SCS)**, **Lift Control (LIF)**, **Power Delivery Modes (PWR)**, **Wheelie Control**, **Cruise Control**, **Launch Control**, **USB port**, **LED osvětlení** a **MyRide konektivitu**. Design je inspirován MotoGP strojem M1 – aerodynamická kapotáž, ostré linie, agresivní profil. Verze **R1M** přidává elektronické odpružení Öhlins ERS, karbonové díly a telemetrii pro okruhové použití.
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF-R1RN 19
Stolberg