Stav a doplňky motocykla:
Motocykl má najeto 101 093 km a je v provozu od 9/2008. Je to chopper karosérie v červené metalíze a je určen pro 2 osoby.
Specifikace:
Historie a dokumenty:
Výbava:
Vnitřní výbava a komfort:
Motocykl byl pravidelně servisován v Cartec Triumph Brno. Je celkově třetím majitelem, z toho druhým v ČR. Motocykl je osazen ukazatelem zařazené rychlosti Gipro. V letošním roce (96400 km) proběhla údržba zahrnující rozvody a seřízení ventilů, novou zapalovací skříňku, a celkovou prohlídku v CarTec Brno. Na motorce jsou nové gripy, přičemž originální gripy jsou součástí.
Motocykl je k prohlídce po domluvě v Brně Černovicích.
PODROBNÁ VIDEO PROHLÍDKA U MĚ NA WEBU VIZ MOJE JMENOVKA
2008
101.093 km
Včetně všech poplatků
Triumph Rocket III, Touring 2.3i
Brno-Černovice
Triumph Rocket 3 je etalon mezi výkonovými cruisery: obří řadový tříválec o objemu 2 458 cm³ poskytuje 167 PS (123 kW) při cca 6 000 ot./min a rekordních 221 Nm točivého momentu. Motorka je dostupná ve verzích R (sportovnější roadster) a GT (komfortnější gran turismo) a oproti předchozí generaci zhubla zhruba o 40 kg díky hliníkovému rámu s motorem jako nosným prvkem. V praxi to znamená suverénní zátah od volnoběhu, nečekanou ovladatelnost a stabilitu i ve vyšších rychlostech.
Design staví na svalnatých proporcích: masivní 18litrová nádrž, krátký zadek a jednostranná kyvná vidlice zvýrazňující široké zadní kolo 240/50 R16. Přední pneumatika 150/80 R17 a speciálně vyvinuté obutí Avon Cobra Chrome podtrhují charakter stroje. LED osvětlení s výrazným denním svícením, „Monza“ víčko nádrže a precizně tvarované kryty sání dotvářejí prémiový dojem.
Technické srdce doplňuje výfuk s trojicí hydroformovaných svodů končících dvojicí tlumičů na pravé straně, šestistupňová převodovka a kardanový převod v kompaktním náboji (bevel box). Podvozek tvoří plně nastavitelná 47mm USD vidlice Showa a zadní monoshock Showa s externí nádobkou a dálkovým seřizováním předpětí. O zpomalení se starají radiální monobloky Brembo Stylema se dvěma 320mm kotouči vpředu a 300mm kotoučem vzadu, podporované náklonovým ABS a kontrolou trakce.
Největší devizou je okamžitý a lineární zátah – 221 Nm dostupných nízko v otáčkách umožní předjíždět bez podřazování a jízdu „na krouťák“. Díky nízkému těžišti, tuhé hliníkové konstrukci a kvalitnímu podvozku je motorka v zatáčkách překvapivě mrštná na své rozměry. Silné brzdy Brembo Stylema dávají jistotu i při svižném tempu a plném naložení.
Elektronika je bohatá a funkční: ride-by-wire se čtyřmi režimy (Rain, Road, Sport, Rider), náklonové ABS/TC s IMU, tempomat a asistent rozjezdu do kopce (Hill Hold) výrazně zvyšují bezpečnost i komfort. Druhá generace TFT s možností připojení modulu MyTriumph nabídne ovládání navigace „turn-by-turn“ a GoPro i notifikace telefonu. Verze GT přidává sériově vyhřívané rukojeti a komfortnější ergonomii s nastavitelnými stupačkami.
Technickou výhodou je bezúdržbový kardan místo řetězu, což snižuje provozní náklady a starosti s čištěním. Dlouhé servisní intervaly 16 000 km a robustní komponenty (Showa, Brembo) umožní dlouhodobý provoz bez ztráty kondice. Asistovaná antihoppingová spojka zmenšuje sílu na páčce a zlepšuje stabilitu při podřazování, volitelný quickshifter pak zrychluje řazení pod plynem.
Zkontrolujte těsnost kardanu a náboje (bevel box): prohlédněte manžety a spoje hřídele, zda nejsou vlhké od oleje, a otřete je čistým hadrem. Zvedněte zadní kolo a otestujte vůli v převodu – nadměrné klepání při prudkém přidání/ubrání plynu může signalizovat opotřebení ozubení. Proveďte zkušební jízdu a sledujte, zda spojka neprokluzuje v silné akceleraci na vyšší kvalt.
Prohlédněte podvozek a brzdy: zkontrolujte těsnost gufer vidlice a případné rýhy na vnitřních trubkách, změřte zůstatek destiček a prohlédněte kotouče, zda nemají „schod“ či vibrace při brzdění. Ověřte stav pneumatik – rozměr 240/50 R16 je nákladný, hledejte ploché „schody“ po jízdě po dálnici a zkontrolujte DOT. Otestujte funkci náklonového ABS a kontroly trakce na bezpečné ploše, ať se systémy aktivují bez chybových hlášení.
Otestujte elektroniku a historii servisu: zapněte TFT, vyzkoušejte přepínání jízdních režimů, tempomat, Hill Hold a případný quickshifter; spárujte telefon s modulem MyTriumph a ověřte stabilitu připojení. Vyžádejte servisní knihu/faktury, zkontrolujte pravidelné prohlídky po 16 000 km a potvrzení o kontrole ventilových vůlí okolo 32 000 km. Nechte prodejce ověřit VIN v databázi Triumph na dokončené svolávací akce a připojte diagnostiku (OBD) pro kontrolu uložených chyb, případně změřte dobíjení (cca 14 V při zvýšeném volnoběhu).
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi