Motorka Suzuki GSX-R 600 z roku 2008, s výkonem 92 kW a platnou STK do příštího roku, má najeto 57 000 km. Disponuje jedinečným vzhledem díky zakázkovému celolakování od Motobudina. Umožňuje volbu palivových map A, B a C a je pravidelně servisována, což zajišťuje její bezproblémový chod. Moto je vybavena řadou doplňků, jako jsou dynamické blinkry, ochrana páček a sportovní výfuk. Včetně motorky je přidána zánovní přední pneu. Tento stroj je plně funkční a připravený k okamžitému jízdě.
2008
57.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki gsx-r 600
Ždírec
Suzuki GSX-R600 je legendární supersport, který v sobě spojuje závodní agresivitu s elegancí silničního stroje. Ostré linie kapotáže a kompaktní profil podtrhují jeho čistou sportovní DNA, která zaujme na první pohled.
Lehká karoserie a úzké sedlo vytvářejí pocit dokonalého propojení jezdce se strojem. Každý detail – od dvou výrazných světlometů až po aerodynamické výřezky – je navržen tak, aby umocnil zážitek z vysokých rychlostí i klidné průjezdy zatáčkami.
Pohled z boku odhaluje kompaktní nádrž a dynamické křivky podsedlové části, které podtrhují závodní geny GSX-R600. Design vyzařuje připravenost na okruh i na rozbitější úseky českých okresních silnic.
Okamžitá odezva na plyn a precizní ovládání v zatáčkách vám dodají sebevědomí i na klikatých trasách. GSX-R600 reaguje na sebemenší pohyb rukojetí, což posouvá každý průjezd zatáčky na úroveň závodního zážitku.
Výjimečná účinnost brzdového systému a citlivé dávkování brzdné síly zajišťují stabilitu i při agresivním zpomalování. Když potřebujete rychle vyřešit nečekanou situaci, spolehnete se na okamžitou zpětnou vazbu z brzd.
Nízká hmotnost a kompaktní rozměry přinášejí skvělou ovladatelnost v městském provozu i při rychlém předjíždění. Ať už uháníte po dálnici, nebo manévrujete v kolonách, GSX-R600 nezklame.
Udělej demontáž bočních kapotáží a zkontroluj upevňovací body, a dávej pozor na utrhané hmoždinky a prasklé otvory v plastu, protože originální díly jsou drahé a často nedostupné.
Udělej zkušební jízdu s rychloupínacím mechanismem sedla a prohlédni západky aretace, a dávej pozor na vůli a opotřebení zámku, protože nefunkční sedlový mechanismus může ohrozit stabilitu jezdce při prudké jízdě.
Prohlédni stav brzdových a palivových hadic v oblasti přední vidlice a pod nádrží, a dávej pozor na úniky kapalin a popraskané návleky, protože zanedbané spoje mohou vést k neklidnému chodu motoru nebo neúčinnému brzdění.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi