Suzuki GSX-R K8 je motorka s aktuálním nájezdem 33 223 km, která je v perfektním stavu a funguje bez problémů. Nikdy nebyla na dráze a byla pravidelně udržována s několika nedávnými údržbami, které zahrnují výměnu oleje a filtru, revizi vidlic a tlumiče, a také výměnu brzdových destiček a brzdové kapaliny. Motorka je vybavena řadou vylepšení, které zvyšují její výkon a estetiku. Tyto zahrnují: - Dílce z pravého uhlíku - Přední brzdiče s hadicemi z opletené oceli - Nastavitelné stupačky s obráceným řazením - Homologovaný výfuk Arrow - Ochranné tlumící prvky Barracuda - Páčky z ergalu - Šrouby karoserie z ergalu - Řetěz série Gold DID s dvojitým O-kroužkem - Řetězová kolečka a pastorek od Ognibene - Nastavitelné vidlice - Nastavitelné mono - Mapování s třemi typy výkonu volitelnými z displeje - Brzda Brembo RCS s radiální pumpou - Přední a zadní blatník z uhlíku Součástí motorky jsou rovněž všechny originální díly ve výborném stavu, včetně originální černé karoserie, brzdičů, kolečka a výfuku.
2008
33.223 km
Včetně všech poplatků
Suzuki GSX-R 1000
Polpenazze
Suzuki GSX-R1000 je vrcholným vyjádřením supersportovního zážitku na silnicích, kde ostré linie kapotáže a kompaktní silueta naznačují závodní geny po celou dobu jízdy.
Celkový tvar stroje působí jako socha z hliníku a odlehčených plastik, navržená pro maximální agresi a vizuální dynamiku, ať už stojí na místě, nebo sviští po českých okreskách.
Typický zvuk čtyřválce odměňuje každé přidání plynu hlubokým řevem, který rezonuje v sedle a umocňuje prožitky z každého kilometru projížďky mezi křivolakými silnicemi.
Precizní odezva na plyn a nízká hmotnost přinášejí vysokou obratnost při průjezdech zatáček i křižování městem. Stačí změnit náklon a GSX-R1000 poslušně následuje každý pohyb řídítek.
Stroj nabízí vynikající stabilitu při razantním brzdění a hladké dávkování výkonu i v prudkých stoupáních. Svěží zpětná vazba z podvozku dává jistotu při každé změně směru.
Ergonomické sladění sedla a řídítek poskytuje pocit dokonalého spojení s motocyklem, přičemž zachovává pohodlí i při stovkách najetých kilometrů bez náznaku únavy.
Udělej demontáž přední kapotáže a prohlédni ram-air sací kanály, a dávej pozor na praskliny i opotřebované těsnění, protože netěsné vstupy vzduchu snižují výkon motoru.
Udělej test quickshifteru a rychle zařazuj nahoru i dolů bez použití spojky, a dávej pozor na záškuby při řazení a blikání varovných kontrolek, které mohou signalizovat poškozené snímače či opotřebenou kabeláž.
Udělej vizuální kontrolu výfukového systému u svárů a dotáhni šrouby na objímkách, a sleduj korozi a únik spalin, protože netěsné spoje snižují hladký chod motoru a ovlivňují zvukový projev.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi