Suzuki GSX-R K8 je motorka s aktuálním nájezdem 33 223 km, která je v perfektním stavu a funguje bez problémů. Nikdy nebyla na dráze a byla pravidelně udržována s několika nedávnými údržbami, které zahrnují výměnu oleje a filtru, revizi vidlic a tlumiče, a také výměnu brzdových destiček a brzdové kapaliny. Motorka je vybavena řadou vylepšení, které zvyšují její výkon a estetiku. Tyto zahrnují: - Dílce z pravého uhlíku - Přední brzdiče s hadicemi z opletené oceli - Nastavitelné stupačky s obráceným řazením - Homologovaný výfuk Arrow - Ochranné tlumící prvky Barracuda - Páčky z ergalu - Šrouby karoserie z ergalu - Řetěz série Gold DID s dvojitým O-kroužkem - Řetězová kolečka a pastorek od Ognibene - Nastavitelné vidlice - Nastavitelné mono - Mapování s třemi typy výkonu volitelnými z displeje - Brzda Brembo RCS s radiální pumpou - Přední a zadní blatník z uhlíku Součástí motorky jsou rovněž všechny originální díly ve výborném stavu, včetně originální černé karoserie, brzdičů, kolečka a výfuku.
2008
33.223 km
Suzuki GSX-R1000 je ikonický superbike, který od svého debutu v roce 2001 představuje vrchol sportovní řady GSX-R. Model 2026 oslavuje 40 let GSX-R tradice a přináší špičkový výkon, precizní ovladatelnost a závodní technologie inspirované MotoGP. Pohání ho čtyřválcový řadový motor o objemu **999,8 cm³**, kapalinou chlazený, DOHC, s proměnným časováním ventilů (SR-VVT), výkonem přes **200 k** a točivým momentem **118 Nm**. Palivový systém využívá dvojité vstřikování (S-TFI) pro maximální účinnost a odezvu. Kompresní poměr byl zvýšen na **13,8 : 1**. Převodovka je šestistupňová kazetová, spojka vícekotoučová mokrá s asistencí (SCAS) a rychlořazením (Quick Shift System).
Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce s nastavitelným uchycením kyvné vidlice. Přední odpružení zajišťuje plně nastavitelná USD vidlice Showa BFF, zadní tlumič je Showa BFRC. Brzdy tvoří dva 320mm kotouče vpředu s čtyřpístkovými třmeny Brembo, vzadu 220mm kotouč. ABS je náklonově citlivé (Motion Track ABS), doplněné o kontrolu trakce, Launch Control, Lift Limiter a Roll Torque Control.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 190/55-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 825 mm, rozvor 1 420 mm, pohotovostní hmotnost je cca **202 kg**. Palivová nádrž má objem 16 l, spotřeba se pohybuje kolem 6 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 250 km. Maximální rychlost přesahuje **290 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje černě podsvícený LCD panel inspirovaný MotoGP, LED osvětlení, Li-ion baterii, aerodynamické kapoty s přímým přívodem vzduchu (SRAD) a 40th Anniversary grafiku. GSX-R1000R je vrcholná verze s prémiovými komponenty a závodním DNA.
Včetně všech poplatků
Suzuki GSX-R 1000
Polpenazze