**Popis motocyklu - Suzuki GSX-R 1000 K7 (2008)** Motocykl Suzuki GSX-R 1000 model K7 z roku 2008 je ve výborném technickém stavu. Motor funguje plynule a převodovka řadí bez problémů. Brzdy jsou v pořádku. **Technické parametry a doplňky:** - Najeto 36 000 km - Nové pneumatiky Metzler Sportec M9RR - Nová baterie - Sada řetězu D.I.D vyměněna - Garážované vozidlo, uchovávané v zimním obýváku - Sezónní registrační značka – používáno pouze za pěkného počasí - Brzdové a spojkové páčky od ixs - Závodní štít černý - Výfuk BODIS - Snížené sedlo Motocykl působí opticky velmi dobře, avšak je třeba zmínit, že pravá strana byla po drobném sklouznutí při tréninku zatáčení přelakována. Lakování není profesionální, ale celkově vypadá přijatelně. Tento model je ideální pro ty, kteří hledají sportovní motorku o objemu 1000 ccm s charakterem.
2008
36.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki GSX-R 1000
Haren (Ems)
Suzuki GSX-R1000 je vrcholným vyjádřením supersportovního zážitku na silnicích, kde ostré linie kapotáže a kompaktní silueta naznačují závodní geny po celou dobu jízdy.
Celkový tvar stroje působí jako socha z hliníku a odlehčených plastik, navržená pro maximální agresi a vizuální dynamiku, ať už stojí na místě, nebo sviští po českých okreskách.
Typický zvuk čtyřválce odměňuje každé přidání plynu hlubokým řevem, který rezonuje v sedle a umocňuje prožitky z každého kilometru projížďky mezi křivolakými silnicemi.
Precizní odezva na plyn a nízká hmotnost přinášejí vysokou obratnost při průjezdech zatáček i křižování městem. Stačí změnit náklon a GSX-R1000 poslušně následuje každý pohyb řídítek.
Stroj nabízí vynikající stabilitu při razantním brzdění a hladké dávkování výkonu i v prudkých stoupáních. Svěží zpětná vazba z podvozku dává jistotu při každé změně směru.
Ergonomické sladění sedla a řídítek poskytuje pocit dokonalého spojení s motocyklem, přičemž zachovává pohodlí i při stovkách najetých kilometrů bez náznaku únavy.
Udělej demontáž přední kapotáže a prohlédni ram-air sací kanály, a dávej pozor na praskliny i opotřebované těsnění, protože netěsné vstupy vzduchu snižují výkon motoru.
Udělej test quickshifteru a rychle zařazuj nahoru i dolů bez použití spojky, a dávej pozor na záškuby při řazení a blikání varovných kontrolek, které mohou signalizovat poškozené snímače či opotřebenou kabeláž.
Udělej vizuální kontrolu výfukového systému u svárů a dotáhni šrouby na objímkách, a sleduj korozi a únik spalin, protože netěsné spoje snižují hladký chod motoru a ovlivňují zvukový projev.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi