Suzuki DL 650 V-Strom K8, rok výroby 2008, má najeto 77 000 km a byla dovezena z Itálie. Od roku 2017 je registrována v České republice, kde je prvním majitelem. Motorka má čtyři svíčky (dvě na každý válec) s výkonem 49 kW a točivým momentem 60 Nm. Pneu Metzeler Tourance jsou v dobrém stavu, přední má 3 mm a zadní 7 mm. Byla nahrazena nová řetězová sada a zadní brzdové destičky. Brzdové třmeny a pumpy byly kompletně přetěsněny s plánovanou údržbou na zimu 2024-2025. Motorka je vybavena řadou doplňků, které zlepšují komfort a praktičnost: rozšíření pohotovostního stojánku, hlavní stojan, vyšší plexi, plastový klín pod motorem a ochranné plechy chladičů. Dále obsahuje samostatný vypínač na hlavní přední světla, kryty rukou, závažíčka v koncích řidítek, vyhřívané rukojeti Oxford a držák mobilního telefonu. Na palubě se nachází ukazatel palubního napětí, ukazatel zařazené rychlosti a ukazatel vnější teploty, všechny s možností vypnutí. Disponuje také dvěma USB porty (také vypínatelnými) a měkkčeným sedlem s protiskluzovou vrstvou. Motorka je doplněna o tři kufry GIVI a opěrku pro spolujezdce. Na levé straně je umístěn falešný výfuk, který slouží jako úložný prostor. Verze motorky je bez ABS. Technická kontrola platí do 9/2029. Vše funguje jak má, motorka je v perfektním stavu a připravena k jízdě, bez dalších investic. Je to skvělý stroj pro jezdce hledajícího spolehlivou a komfortní motocyklistickou zkušenost.
2008
77.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 650 V-Strom
Dlouhý Most
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi