Motorka Suzuki DL 650 V-Strom K8 z roku 2008 s najetými 77 000 km je v skvělém stavu a má bohatou výbavu. Jsem jejím prvním majitelem v České republice, přičemž byla dovezena z Itálie v roce 2017. Motor s výkonem 49 kW a krouťákem 60 Nm poskytuje dobrý výkon. Pneu Metzeler Tourance mají zbývající hloubku vzorku 3 mm vpředu a 7 mm vzadu. Na motorce byla nedávno vyměněna řetězová sada, zadní brzdové destičky a kompletně přetěsněny brzdové třmeny a pumpy (s plánem na zimu 2024-25). Mezi další výbavu patří: - Rozšířený pohotovostní stojánek a hlavní stojan - Vyšší plexi a plastový klín pod motorem - Ochranné plechy chladičů - Samostatný vypínač předních světel se zelenou kontrolkou - Kryty rukou a závažíčka v koncích řídítek - Vyhřívané rukojeti OXFORD - Držák mobilního telefonu - Ukazatel palubního napětí (vypínatelné), rychlosti a vnější teploty (vypínatelné) - Dvě USB zásuvky (vypínatelné) - Měkkčené sedlo s protiskluzovou vrstvou - Tři kufry GIVI a opěrka pro spolujezdce - Falešný výfuk na levé straně, sloužící jako úložný prostor Motorka je ve verzi bez ABS a má platnou STK do září 2029. Vše funguje jak má a je připravena k jízdě bez dalších investic. Představuje skvělou volbu pro nadšené motorkáře.
2008
77.000 km
Včetně všech poplatků
Prodám Suzuki DL 650 V-Strom K8 r.v.2008, najeto 77000km
Šimonovice
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi