Na prodej je motocykl Suzuki DL 650 V-Strom z roku 2008 s najetými 77 000 km. Tento stroj má výkon 49 kW a kroutící moment 60 Nm. Oproti novým modelům se odlišuje dobrou výbavou a dalším servisem. Motorka je plně funkční a bez potřebných investic. Je vybavena novou řetězovou sadou a zadními brzdovými destičkami. Přední pneumatika Metzeler Tourance má zbývající hloubku 3 mm, zatímco zadní pneumatika má 7 mm. Doplňky zahrnují rozšíření pohotovostního stojánku, hlavní stojan a vyšší plexi pro lepší aerodynamiku. Ochranu motoru zajišťují plastové klíny a ochranné plechy chladičů, zatímco komfort při jízdě zvyšují vyhřívané rukojeti Oxford a měkčené sedlo s protiskluzovou vrstvou. Motorka je také osazena držákem mobilního telefonu a ukazateli palubního napětí, zařazené rychlosti a vnější teploty, všechny tyto prvky jsou vypínatelné. Navíc jsou na motocyklu instalována 2 USB porty. K tomu jsou k dispozici také 3 kufry GIVI a opěrka pro spolujezdce. Zajímavým prvkem je falešný výfuk na levé straně, který slouží jako úložný prostor. Jedná se o verzi bez ABS. Technická kontrola platí do září 2029. Motorka se chová výborně a je ideálním strojem pro každého, kdo hledá spolehlivého parťáka na cesty.
2008
77.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 650 V-Strom
Dlouhý Most
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi