Na prodej je motorka Suzuki DL 650 V-Strom z roku 2008. Motorka má najeto 77 000 km a je ve výborném stavu. Od roku 2017 je v českém vlastnictví a byla dovezena z Itálie. Je definována jako čtyřsvíčková, s výkonem 49 kW a točivým momentem 60 Nm. Pneu jsou značky Metzeler Tourance, přičemž přední má opotřebení 3 mm a zadní 7 mm. Byla provedena kompletní údržba včetně nové řetězové sady a zadních brzdových destiček. Brzdové třmeny a pumpy byly přetěsněny, což zajišťuje bezproblémový chod. Státní technická kontrola platí do 9/2029. Motorka má bohatou výbavu, která zahrnuje: - Rozšíření pohotovostního stojánku - Hlavní stojan - Vyšší plexi pro lepší aerodynamiku - Plastový klín pod motorem - Ochranné plechy chladičů - Samostatný vypínač na hlavní přední světla (s kontrolkou) - Kryty rukou - Závažíčka v koncích řidítek - Vyhřívané rukojeti Oxford - Držák mobilního telefonu - Ukazatel palubního napětí (vypínatelný) - Ukazatel zařazené rychlosti - Ukazatel vnější teploty (vypínatelný) - Dvě USB zásuvky (vypínatelné) - Měkkčené sedlo s protiskluzovou vrstvou - Tři kufry GIVI - Opěrka pro spolujezdce - Falešný výfuk na levé straně (úložný prostor) Motorka je bez investic, plně funkční a připravena na nového majitele. Je ideální pro všechny, kteří hledají spolehlivý a výkonný stroj.
2008
77.000 km
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Dlouhý Most
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi