Prodává se motorka Suzuki V-Strom 650 bez ABS, která je používaná, ale v dobrém stavu. Motorka je vybavena vyhřívanými gripy, padacími rámy, zásuvkou 12V a USB s voltmetrem na řidítkách, a držákem na telefon. Součástí výbavy jsou také zadní a boční kufry. Minulý rok byla provedena výměna předních brzdových hadic Hel a brzdové kapaliny. Pneumatiky Pirelli Scorpion Trail 2 jsou z roku 2020 a řetězovka je v dobrém stavu. Aktuální tachometr ukazuje 59 600 km. Na kapotáži a kufrech naleznete oděrky po drobnějších pádech, ale jinak je motorka v bezproblémovém stavu. V roce 2020 proběhl větší servis, zahrnující výměnu rozvodů, svíček, chladicí kapaliny a ložisek předního kola, stejně jako zadních brzdových destiček a celkovou kontrolu. Od té doby byla najeto pouze cca 5 000 km. Motorka má platnou STK do srpna 2025 a je spolehlivým strojem. K vidění je v Kuřimi.
2008
75.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki V-Strom DL-650 r.v. 2008 bez ABS
Kuřim
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi