Suzuki DL 650 V-Strom, rok výroby 2008, s najetými 77 000 km, je ve výborném stavu a bez nutnosti dalších investic. Motorka byla dovezena z Itálie a od roku 2017 je registrována v České republice, kde je prvním majitelem. Technické parametry zahrnují výkon 49 kW a krouticí moment 60 Nm. Na motocyklu jsou pneumatiky Metzeler Tourance, přičemž přední pneumatika má 3mm a zadní 7mm hloubku dezénu. Byla provedena nová řetězová sada a zadní brzdové destičky. Kompletně přetěsněné brzdové třmeny a pumpy zaručují bezpečnost a spolehlivost motorky. Mezi bohatou výbavu patří: - rozšíření pohotovostního stojánku, - hlavní stojan, - zvýšené plexi, - plastový klín pod motorem, - ochranné plechy chladičů, - samostatný vypínač na hlavní přední světla s kontrolkou, - kryty rukou, - závažíčka v koncích řidítek, - vyhřívané rukojeti OXFORD, - držák mobilního telefonu, - ukazatel palubního napětí (vypínatelný), - ukazatel zařazené rychlosti, - ukazatel vnější teploty (vypínatelný), - 2x USB porty (vypínatelné), - měkkčené sedlo s protiskluzovou vrstvou, - 3x kufr GIVI, - opěrka pro spolujezdce, - falešný výfuk na levé straně, který slouží jako úložný prostor. Motorka je ve verzi bez ABS a má platnou STK do září 2029. Vše funguje bez problémů, jízda je příjemná a bez závad. Tento stroj je ideální pro všechny, kteří hledají spolehlivou a dobře vybavenou motorku pro široké spektrum využití.
2008
77.000 km
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Dlouhý Most
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi