Na prodej je motorka Suzuki DL 650 V-Strom z roku 2008 s najetými 84 tisíci kilometry. Motorka je vybavena padáky a brašnami do padáků značky Marselus, dále má držák kufrů a dva hliníkové kufry od stejného výrobce. Součástí výbavy je také kovová skřínka na nářadí, kryty chladičů a potah sedla, který zajišťuje komfortní jízdu bez pocení. Motorka disponuje ukazatelem zařazené rychlosti na řidítkách a vyšším plexi, k němuž je přiložený i originální díl. Je vybavena centrálním stojanem a displejem pro zrcadlení telefonu, což zajišťuje bezproblémové používání navigace. K tomu nabízí i zásuvku pro další zařízení. V loňském roce byla provedena významná údržba, včetně nové řetězovky, nových brzdových kotoučů a destiček (přední i zadní), repasování předních tlumičů a výměny pneumatik za model Trailmax. Veškeré údržbové práce byly provedeny v autorizovaném servisu Suzuki v Břeclavi. Ačkoli má motorka drobné kosmetické vady odpovídající jejímu stáří, byla vždy poctivě servisována a jezdila pouze po silnicích. Ježďena sní byla bez problémů a věříme, že novému majiteli udělá stejnou službu jako jejímu dosavadnímu majiteli. Cena motorky činí 80 000 Kč.
2008
84.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki v-strom
Strážnice
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi