Kawasaki Versys 650, vyrobená v roce 2008, s výkonem 47 kW a najeto 60 000 km, je v sehr dobrém stavu. Motocykl je vybaven laděným výfukem Cobra, který poskytuje brutální zvuk, a originální výfuk je také k dispozici. Součástí jsou tři kufry Givi s taškami, malá a velká taška na nádrž s rychlým odpojením (tank-lock) a velmi podrobné servisní manuály. Přední pneumatika je nová, zatímco zadní má životnost na dvě sezóny. Řetězovka je v provozu druhý rok. Motocykl měl prvního majitele po dobu 10 let a druhého majitele 7 let, což znamená, že nebyl často měněn.
2008
60.000 km
Včetně všech poplatků
Versys 650
Choceň
Kawasaki Versys 650 představuje univerzální stroj, který si poradí jak s městskou džunglí, tak s klikatými okreskami. Díky štíhlému profilu pod kapotou se snadno protáhnete mezi auty, zatímco vzpřímená jízdní pozice vám zajistí pohodlí i na delší cestě.
Design Versyse 650 vyniká praktickými detaily: nastavitelná plexi vás ochrání před větrem, široká řídítka usnadní manévrování a zadní část rámu je připravená pro montáž kufrů či brašen. Motorka působí kompaktně, ale veškeré úložné body i servisní přístupy jsou snadno dostupné.
Stroj si zachovává charakter “all-rounderu” díky vyváženému vzhledu mezi sportovními i turistickými prvky. Nenápadná kapotáž a decentní grafika podtrhují praktičnost, aniž by Versys ztratil osobitý ráz, který zaujme na českých silnicích.
Vzpřímená ergonomie a nízké těžiště nabízejí maximální jistotu při průjezdu zatáčkami i při rychlých manévrech v zácpách. Jezdec má skvělý výhled na provoz a zároveň ulevuje páteři i zápěstím.
Nastavitelné odpružení a citlivé tlumení umí pohltit výmoly i nerovný asfalt okresních silnic, takže jízda zůstává komfortní bez ztráty stability. Ať už jedete na víkendový výlet, nebo jen do práce, Versys 650 vždy překvapí svou univerzálností.
Štíhlý rám a kompaktní rozměry v kombinaci s přiměřenou hmotností umožňují lehké předjíždění a hbitou změnu trajektorie. Odezva na plyn je předvídatelná a plynulá, což dává pocit plné kontroly nad strojem.
Udělej demontáž předního krytu kapotáže a zkontroluj upevnění držáků plexi, a dávej pozor na praskliny a vůli, protože uvolněné úchyty způsobí nadměrné vibrace a postupné rozšíření trhlin během jízdy.
Udělej test funkčnosti bočního stojanu a několikrát motor rozjezdi se stojanem v zajištěné poloze, a dávej pozor na nečekané vypínání, protože vadný spínač stojanu způsobí ztrátu chodu při zatáčce či při zastavení.
Udělej vizuální kontrolu hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli v ložiscích a netěsné kryty těsnění, protože opotřebené ložisko nebo protržený těsnící kroužek se projeví neklidným vedením stroje ve vysokých rychlostech.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi