Na prodej je CBR 600RR z roku 2008, která je připravena pro závodní využití. Motorka prošla generální opravou motoru a má profesionálně naladěný podvozek. Na motorce je závodní K-Tech podvozek, který má hodnotu 80 000 Kč. Dále je vybavena HRC chladičem, přepákováním a řídítky PP Tuning, karbonovými kryty rámu a GB Racing kryty motoru. Díky PowerCommander V, který je vybaven doplňkovým quickshifterem, se optimalizuje výkon motorky. Na motocyklu jsou také použity pancéřové hadice. Je třeba poznamenat, že k motorce chybí výfuk a tachometr, jelikož bylo v plánu pořídit RP Tuning a HM Dash s telemetrií. Olej v motoru byl pravidelně měněn po každém závodním eventu. Motorka má technický průkaz (značky jsou v depozitu) a je možné ji prodat jako celek nebo rozdělenou na díly. Dostupnost jednotlivých komponentů: - Motor: 45 000 Kč - PowerCommander V s quickshifterem: 8 000 Kč - Podvozek K-Tech: 25 000 Kč - Rám s TP: 15 000 Kč - Přepákování PP Tuning: 5 000 Kč - Řidítka PP Tuning: 1 800 Kč - Brzdové třmeny: 4 000 Kč - Sada kol s kotouči: 12 000 Kč - Svazek: 1 500 Kč - ECU se spínačkou: 3 000 Kč Motorka je připravena na okruhové závody a je skvělou příležitostí pro nové jezdce.
2008
0 km
Honda CBR600RR Fireblade je vysoce výkonný supersportovní motocykl řady CBR, vyráběný od roku 2003 pro precizní ovládání na silnici i trati. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 599 cm³ se vstřikováním PGM-DSFI a kompresním poměrem 12,2 : 1, který dává 89 kW (119 k) při 14 250 ot./min a 63 Nm při 11 500 ot./min. Přenos síly zajišťuje blízkořazená šestistupňová převodovka s řetězovým konečným převodem, Quickshifter je dostupný jako volitelná výbava. Rám tvoří hliníkový Deltabox s kompozitním spodním nosníkem, využívající motor jako nosnou součást pro maximální tuhost a nízkou hmotnost. Přední odpružení tvoří plně nastavitelné 41 mm obrácené vidlice Showa Big Piston Fork se 120 mm zdvihu, zadní Pro-Link monoshock nabízí 128 mm zdvihu s nastavitelným předpětím a odskokem. Motocykl stojí na 17″ kolech s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 180/55 ZR17 vzadu, brzdy tvoří vpředu dvojici plovoucích 310 mm kotoučů s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 220 mm kotouč s jednokusým třmenem, doplněné Combined ABS. Elektroniku doplňuje ride-by-wire, Honda Electronic Steering Damper (HESD), Honda Selectable Torque Control (HSTC) a tři jízdní režimy (Rain, Standard, Sport), přehledný TFT displej zobrazuje otáčky, zvolený kvalt i stav paliva. Sedlo ve výšce 820 mm, palivová nádrž 18 l (dojezd kolem 250 km) a pohotovostní hmotnost 193 kg tvoří optimální kombinaci obratnosti a stability pro sportovní i rekreační ježdění.
Včetně všech poplatků
Honda CBR 600RR
Přepychy
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi