**Popis motorky** Na prodej je Ducati Monster depotenziovaná, legální s řidičským průkazem A2, udržovaná v perfektním stavu. Motorka má následující úpravy a doplňky: - Vyměněný řetěz, ozubené kolečko a pastorek pro kratší převody, což usnadňuje zvedání na plynu. - Přední radiální brzda s hadicemi na zakázku, které zajišťují vynikající brzdný výkon a jsou ideální pro sportovní jízdu. - Sportovní filtr BMC pro lepší průtok vzduchu. - Vyvýšené výfuky pod sedlem Roadsitalia. - Řídítka SRT pro pohodlnější jízdu. - Stealth zrcátka přidávající na stylu. - LED blinkry pro moderní vzhled. - Držák SPZ a kapotáž pro aerodynamiku. - Karbonové vzduchové vstupy, které zvyšují výkon. - Sedlo z alcantary, které zajišťuje komfort. Vybavení zahrnuje nově nasazenou přední gumu Mitas a zadní gumu Diablo Rosso III, která je z poloviny opotřebená. Motorka má najeto 79.000 km, avšak i přes vysoký počet kilometrů běží perfektně, s nedávno měněnými řemeny Desmo. Je zde drobná rýha na nádrži způsobená pádem, cena je k jednání. Součástí prodeje jsou také zadní a přední stojan, jejichž hodnota činí přibližně 100 eur.
2008
79.000 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 695
Asti
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi