Motorka je ve velmi dobrém celkovém stavu a vybavena řadou praktických funkcí a doplňků. Disponuje nízkým sedlem pro jezdce a elektronickým nastavením odpružení ESA, což zajišťuje komfortní jízdu. Můžete si vybrat z více jízdních režimů a využívat pokročilý systém ABS, který brání zablokování kol, a ASC pro automatickou kontrolu stability. Kontrola tlaku v pneumatikách RDC je samozřejmostí. Bezpečnost zvyšuje alarm proti krádeži a pohodlí během jízdy dodávají vyhřívané gripy. Motorka je obuta do pneumatik Pirelli Scorpion a vybavená koly s paprsky. Součástí výbavy je také nové palivové čerpadlo. Motorka byla servisována u autorizovaných dealerů BMW Louyet a Depotter Ath, a technická dokumentace obsahuje servisní knížku s kopií pro model GS1200. K motocyklu náleží dva kufry BMW GS Vario, které jsou rozšiřitelné a zamykatelné s klíčem od zapalování, včetně vnitřních textilních tašek. Dále je zde nádržková brašna GS a motorový kryt. Ochranné rámy dolní značky SW-Motech poskytují dodatečnou ochranu. V rámci doplňků je k dispozici originální vyšší sedlo zdarma. K motocyklu také náleží helma HJC C50 velikosti S v matné černé barvě, používána pouze třikrát, a praktická nabíječka/vybíječ baterie Optimate 4, také zdarma. Dalším příslušenstvím je držák GPS Garmin s GPS Zumo (starší, ale funkční) a držák GSM. Pro pohodlí je k dispozici i USB port.
2008
15.200 km
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Včetně všech poplatků
BMW R 1200 GS
havré