Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Yamaha / Yamaha YZF-R1 / Yamaha yzf R1 RN19 okruhovka

    2007 Yamaha yzf R1 RN19 okruhovka • 140.000 km

    perfektní stavvýkonný motorzávodní úpravykompletní servisní historiekvalitní doplňkyvzhledové zásahyvyšší stáří modelumožnost většího nájezdukosmetické vadydepozit TP
    Yamaha yzf R1 RN19 okruhovka - Image 1
    1 / 13

    Přehled

    Na prodej je Yamaha YZF R1 z modelového roku 2007/2008. Tento závodní stroj je v perfektním stavu s mnoha vylepšeními a doplňky. Motorka byla pravidelně servisována a nyní má nový olej 300V a novou brzdovou kapalinu Motul 660. Je vybavena téměř novou závodní spojkou a podvozkem Ohlins, který zahrnuje cartridge vpředu a zadní tlumič. Součástí je také Ohlins tlumič řízení a výfuky Akrapovic, k nimž dodám DB Killer. Dále je motorka vybavena jednotkou Power Commander V, quickshifterem, obráceným řazením a ukazatelem zařazené rychlosti. Pro lepší chlazení je zde tlačítko na ventilátor. Technické osvědčení (TP) je v depozitu. Šedé kapoty, které jsou na motorce, si majitel ponechá z nostalgie, ale k motocyklu budou namontovány úplně nové kapoty od motoforza. Součástí je také nové plexi Ermax. Motorka byla poslední měsíc nevyužívána a vše funguje bez problémů. Majitel se rozhodl pro investici do novějšího modelu, což je důvodem prodeje.

    Rok

    2007

    Nájezd

    140.000 km

    140.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Yamaha yzf R1 RN19 okruhovka

    Bobrová


    Informace o modelu

    Yamaha YZF-R1

    O modelu Yamaha YZF-R1

    Yamaha YZF-R1 je vlajkovou lodí japonské značky v kategorii supersportů, která čerpá inspiraci přímo z MotoGP. Silueta ostře řezaného kapotáže a atletická stavba šasi dávají najevo, že jde o stroj stvořený pro agresivní jízdu a precizní ovládání.

    Od prvního představení v roce 1998 si R1 získala nadšenou komunitu jezdců po celém světě, včetně České republiky. Jejím charakteristickým prvkem je unikátní klikový mechanismus Crossplane, jenž zajišťuje lineární odezvu na plyn a jedinečný zvuk, jenž si pamatujete i dlouho po vypnutí motoru.

    Designové detaily jako asymetrické výdechy výfuku, aerodynamická křidélka a minimalistický přední štítek podtrhují sportovní DNA a vytvářejí neotřelou kombinaci agresivity s elegancí. R1 je v Česku oblíbená nejen na okruzích, ale i mezi jezdcům, kteří chtějí vyniknout ve městě nebo na venkovských silnicích.

    Výhody jízdy na Yamaha YZF-R1

    Při jízdě na R1 pocítíte okamžitou odezvu na každé otočení plynem – citlivé řízení dává jezdcům sebevědomí v prudkých nájezdech do zatáček i při předjíždění v kolonách. To oceníte jak na klikatých okreskách, tak na českých dálnicích.

    Vyspělé elektronické asistenty (řízení trakce, brzdění motorem, launch control) umožňují bezpečně využít výkonu v různých podmínkách. Přepínání jízdních režimů přímo z řídítek usnadňuje rychlou adaptaci na mokrou vozovku nebo suchou asfaltovou štreku.

    Špičkové komponenty podvozku a brzd (nastavitelné vidlice, radiální brzdy) poskytují přesnou kontrolu i při agresivní stopě. Díky tomu se R1 dokáže chovat jistě při dynamických manévrech, což zvyšuje radost ze sportovní jízdy a zároveň zajišťuje stabilitu.

    Na co si dát pozor při koupi ojeté Yamaha YZF-R1

    Při koupi ojeté R1 je nutné důkladně prověřit servisní historii včetně výměn oleje, brzdové kapaliny a pravidelné kontroly ventilových vůlí. Originální servisní knížka od autorizovaného dealera Yamaha v Česku výrazně zvyšuje důvěru v pečlivou údržbu.

    Zkontrolujte stav rámu a vidlice na známky pádu nebo neodborných oprav. Mikrotrhliny v hliníkovém rámu či vůle v přední vidlici mohou způsobit zhoršenou ovladatelnost i při běžné jízdě.

    Dbejte na kontrolu elektroniky a senzoru klikového hřídele, u starších ročníků může docházet k vadným konektorům nebo zanesení kontaktních ploch. Testovací jízda s proměnnou zátěží a jednotlivými jízdními režimy odhalí případné nesrovnalosti v odezvě motoru i asistentech.


    Informace o generaci

    Třetí generace představila nový motor s elektronickým vstřikováním paliva, YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) a YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake).

    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem998 cm³
    Výkon147 kW (200 k) při 13500 ot/min
    Točivý moment112.4 Nm při 11500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíKYB 43mm
    Zadní odpruženíKYB monoshock
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2055 mm
    Šířka690 mm
    Výška1165 mm
    Výška sedla855 mm
    Rozvor1405 mm
    Hmotnost201 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže17 l
    Spotřeba paliva7.4 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiYCC-T, TCS, ABS, Launch Control, Quickshifter
    Informace o modeluSupersportovní motocykl s technologiemi z MotoGP
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou aerodynamikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi