Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Yamaha / Yamaha YZF-R1 / Yamaha YZF-R1

    2007 Yamaha YZF-R1 • 50.000 km

    výkonvynikající ovladatelnostdobrá údržbakvalitní součástídoplňky a úpravykosmetické vadyvyšší nájezdstáří komponentůriziko vyššího opotřebenímožnost levného servisu
    Yamaha YZF-R1 - Image 1
    1 / 14

    Přehled

    Na prodej je Yamaha YZF R1 (RN19) z roku 2007. Motorka má najeto 50 tisíc kilometrů a byla pravidelně udržována. V rámci údržby byla zcela vyměněna spojka, včetně nového originálního koše. Přední tlumiče byly taktéž odborně ošetřeny. Pneu jsou ve velmi dobrém stavu, s opotřebením přibližně 80 %. Baterie je nová, dvěma roky stará, a alternátor byl měněn rovněž před cca dvěma lety. Řetězová sada je v pořádku a další doplňky zahrnují titanové páčky, padáky a kryty vík motoru. Motorka je vybavena pancéřovými hadicemi PP tuning a homologovanými koncovkami Akrapovič, které jsou doplněné o db killer. Byly přidány LED blinkry a K&N filtr pro zvýšení výkonu. Také jsou k dispozici domino gripy a originální páčky a výfuky. K motocyklu patří držák SPZ a blinkrů, a prodávající poskytuje celkem tři klíče a servisní knížku. Motorka byla zakoupena v České republice a je ve vlastnictví aktuálního majitele po dobu osmi let.

    Rok

    2007

    Nájezd

    50.000 km

    110.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Yamaha YZF-R1

    Ratíškovice


    Informace o modelu

    Yamaha YZF-R1

    O modelu Yamaha YZF-R1

    Yamaha YZF-R1 je vlajkovou lodí japonské značky v kategorii supersportů, která čerpá inspiraci přímo z MotoGP. Silueta ostře řezaného kapotáže a atletická stavba šasi dávají najevo, že jde o stroj stvořený pro agresivní jízdu a precizní ovládání.

    Od prvního představení v roce 1998 si R1 získala nadšenou komunitu jezdců po celém světě, včetně České republiky. Jejím charakteristickým prvkem je unikátní klikový mechanismus Crossplane, jenž zajišťuje lineární odezvu na plyn a jedinečný zvuk, jenž si pamatujete i dlouho po vypnutí motoru.

    Designové detaily jako asymetrické výdechy výfuku, aerodynamická křidélka a minimalistický přední štítek podtrhují sportovní DNA a vytvářejí neotřelou kombinaci agresivity s elegancí. R1 je v Česku oblíbená nejen na okruzích, ale i mezi jezdcům, kteří chtějí vyniknout ve městě nebo na venkovských silnicích.

    Výhody jízdy na Yamaha YZF-R1

    Při jízdě na R1 pocítíte okamžitou odezvu na každé otočení plynem – citlivé řízení dává jezdcům sebevědomí v prudkých nájezdech do zatáček i při předjíždění v kolonách. To oceníte jak na klikatých okreskách, tak na českých dálnicích.

    Vyspělé elektronické asistenty (řízení trakce, brzdění motorem, launch control) umožňují bezpečně využít výkonu v různých podmínkách. Přepínání jízdních režimů přímo z řídítek usnadňuje rychlou adaptaci na mokrou vozovku nebo suchou asfaltovou štreku.

    Špičkové komponenty podvozku a brzd (nastavitelné vidlice, radiální brzdy) poskytují přesnou kontrolu i při agresivní stopě. Díky tomu se R1 dokáže chovat jistě při dynamických manévrech, což zvyšuje radost ze sportovní jízdy a zároveň zajišťuje stabilitu.

    Na co si dát pozor při koupi ojeté Yamaha YZF-R1

    Při koupi ojeté R1 je nutné důkladně prověřit servisní historii včetně výměn oleje, brzdové kapaliny a pravidelné kontroly ventilových vůlí. Originální servisní knížka od autorizovaného dealera Yamaha v Česku výrazně zvyšuje důvěru v pečlivou údržbu.

    Zkontrolujte stav rámu a vidlice na známky pádu nebo neodborných oprav. Mikrotrhliny v hliníkovém rámu či vůle v přední vidlici mohou způsobit zhoršenou ovladatelnost i při běžné jízdě.

    Dbejte na kontrolu elektroniky a senzoru klikového hřídele, u starších ročníků může docházet k vadným konektorům nebo zanesení kontaktních ploch. Testovací jízda s proměnnou zátěží a jednotlivými jízdními režimy odhalí případné nesrovnalosti v odezvě motoru i asistentech.


    Informace o generaci

    Třetí generace představila nový motor s elektronickým vstřikováním paliva, YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) a YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake).

    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem998 cm³
    Výkon147 kW (200 k) při 13500 ot/min
    Točivý moment112.4 Nm při 11500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíKYB 43mm
    Zadní odpruženíKYB monoshock
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2055 mm
    Šířka690 mm
    Výška1165 mm
    Výška sedla855 mm
    Rozvor1405 mm
    Hmotnost201 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže17 l
    Spotřeba paliva7.4 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiYCC-T, TCS, ABS, Launch Control, Quickshifter
    Informace o modeluSupersportovní motocykl s technologiemi z MotoGP
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou aerodynamikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi