Na prodej je Yamaha YZF R1 (RN19) z roku 2007. Motorka má najeto 50 tisíc kilometrů a byla pravidelně udržována. V rámci údržby byla zcela vyměněna spojka, včetně nového originálního koše. Přední tlumiče byly taktéž odborně ošetřeny. Pneu jsou ve velmi dobrém stavu, s opotřebením přibližně 80 %. Baterie je nová, dvěma roky stará, a alternátor byl měněn rovněž před cca dvěma lety. Řetězová sada je v pořádku a další doplňky zahrnují titanové páčky, padáky a kryty vík motoru. Motorka je vybavena pancéřovými hadicemi PP tuning a homologovanými koncovkami Akrapovič, které jsou doplněné o db killer. Byly přidány LED blinkry a K&N filtr pro zvýšení výkonu. Také jsou k dispozici domino gripy a originální páčky a výfuky. K motocyklu patří držák SPZ a blinkrů, a prodávající poskytuje celkem tři klíče a servisní knížku. Motorka byla zakoupena v České republice a je ve vlastnictví aktuálního majitele po dobu osmi let.
2007
50.000 km
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF-R1
Ratíškovice
Yamaha YZF-R1 je vlajkovou lodí japonské značky v kategorii supersportů, která čerpá inspiraci přímo z MotoGP. Silueta ostře řezaného kapotáže a atletická stavba šasi dávají najevo, že jde o stroj stvořený pro agresivní jízdu a precizní ovládání.
Od prvního představení v roce 1998 si R1 získala nadšenou komunitu jezdců po celém světě, včetně České republiky. Jejím charakteristickým prvkem je unikátní klikový mechanismus Crossplane, jenž zajišťuje lineární odezvu na plyn a jedinečný zvuk, jenž si pamatujete i dlouho po vypnutí motoru.
Designové detaily jako asymetrické výdechy výfuku, aerodynamická křidélka a minimalistický přední štítek podtrhují sportovní DNA a vytvářejí neotřelou kombinaci agresivity s elegancí. R1 je v Česku oblíbená nejen na okruzích, ale i mezi jezdcům, kteří chtějí vyniknout ve městě nebo na venkovských silnicích.
Při jízdě na R1 pocítíte okamžitou odezvu na každé otočení plynem – citlivé řízení dává jezdcům sebevědomí v prudkých nájezdech do zatáček i při předjíždění v kolonách. To oceníte jak na klikatých okreskách, tak na českých dálnicích.
Vyspělé elektronické asistenty (řízení trakce, brzdění motorem, launch control) umožňují bezpečně využít výkonu v různých podmínkách. Přepínání jízdních režimů přímo z řídítek usnadňuje rychlou adaptaci na mokrou vozovku nebo suchou asfaltovou štreku.
Špičkové komponenty podvozku a brzd (nastavitelné vidlice, radiální brzdy) poskytují přesnou kontrolu i při agresivní stopě. Díky tomu se R1 dokáže chovat jistě při dynamických manévrech, což zvyšuje radost ze sportovní jízdy a zároveň zajišťuje stabilitu.
Při koupi ojeté R1 je nutné důkladně prověřit servisní historii včetně výměn oleje, brzdové kapaliny a pravidelné kontroly ventilových vůlí. Originální servisní knížka od autorizovaného dealera Yamaha v Česku výrazně zvyšuje důvěru v pečlivou údržbu.
Zkontrolujte stav rámu a vidlice na známky pádu nebo neodborných oprav. Mikrotrhliny v hliníkovém rámu či vůle v přední vidlici mohou způsobit zhoršenou ovladatelnost i při běžné jízdě.
Dbejte na kontrolu elektroniky a senzoru klikového hřídele, u starších ročníků může docházet k vadným konektorům nebo zanesení kontaktních ploch. Testovací jízda s proměnnou zátěží a jednotlivými jízdními režimy odhalí případné nesrovnalosti v odezvě motoru i asistentech.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi