Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Yamaha / Yamaha YZF-R1 / Yamaha YZF-R1 RN19 2007

    2007 Yamaha YZF-R1 RN19 2007 • 125.000 km

    vylepšení výbavynízký nájezd kmdobrý stavnové pneumatikyvýkonnost a agilitykosmetické vadyvady na výfukuomezený výhled zrcátekpouze pro okruhpředchozí záznamy o údržbě
    Yamaha YZF-R1 RN19 2007 - Image 1
    1 / 4

    Přehled

    Na prodej je motorka R1 s cílem využití na okruhu, avšak s minimálním najetím, pouze cca 300 km. Motorka byla zakoupena od známého, který ji loni dovezl z Německa. Po koupi byla vylepšena novými pneumatikami Michelin Power GP2 a přidán polovatelný tlumič řízení Ohlins. Předchozí majitel provedl několika údržbové úpravy, včetně nové řetězové sady, nové spojky a brzdových destiček. K motorce jsou k dispozici dva klíče. Na motorce se nacházejí úpravy jako páčky, miniblinkry a minizrcátka Barracuda, které poskytují omezený výhled. Součástí motorky je také powercommander, jehož funkce a nastavení nejsou podrobně známy. Výfuk má drobnou vadu – chybí jeden nýtek, ale db killery by měly být součástí. Celkově je motorka ve velmi dobrém stavu a připravena na další využití.

    Rok

    2007

    Nájezd

    125.000 km

    125.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Yamaha YZF-R1 RN19 2007

    Hlučín


    Informace o modelu

    Yamaha YZF-R1

    O modelu Yamaha YZF-R1

    Yamaha YZF-R1 je vlajkovou lodí japonské značky v kategorii supersportů, která čerpá inspiraci přímo z MotoGP. Silueta ostře řezaného kapotáže a atletická stavba šasi dávají najevo, že jde o stroj stvořený pro agresivní jízdu a precizní ovládání.

    Od prvního představení v roce 1998 si R1 získala nadšenou komunitu jezdců po celém světě, včetně České republiky. Jejím charakteristickým prvkem je unikátní klikový mechanismus Crossplane, jenž zajišťuje lineární odezvu na plyn a jedinečný zvuk, jenž si pamatujete i dlouho po vypnutí motoru.

    Designové detaily jako asymetrické výdechy výfuku, aerodynamická křidélka a minimalistický přední štítek podtrhují sportovní DNA a vytvářejí neotřelou kombinaci agresivity s elegancí. R1 je v Česku oblíbená nejen na okruzích, ale i mezi jezdcům, kteří chtějí vyniknout ve městě nebo na venkovských silnicích.

    Výhody jízdy na Yamaha YZF-R1

    Při jízdě na R1 pocítíte okamžitou odezvu na každé otočení plynem – citlivé řízení dává jezdcům sebevědomí v prudkých nájezdech do zatáček i při předjíždění v kolonách. To oceníte jak na klikatých okreskách, tak na českých dálnicích.

    Vyspělé elektronické asistenty (řízení trakce, brzdění motorem, launch control) umožňují bezpečně využít výkonu v různých podmínkách. Přepínání jízdních režimů přímo z řídítek usnadňuje rychlou adaptaci na mokrou vozovku nebo suchou asfaltovou štreku.

    Špičkové komponenty podvozku a brzd (nastavitelné vidlice, radiální brzdy) poskytují přesnou kontrolu i při agresivní stopě. Díky tomu se R1 dokáže chovat jistě při dynamických manévrech, což zvyšuje radost ze sportovní jízdy a zároveň zajišťuje stabilitu.

    Na co si dát pozor při koupi ojeté Yamaha YZF-R1

    Při koupi ojeté R1 je nutné důkladně prověřit servisní historii včetně výměn oleje, brzdové kapaliny a pravidelné kontroly ventilových vůlí. Originální servisní knížka od autorizovaného dealera Yamaha v Česku výrazně zvyšuje důvěru v pečlivou údržbu.

    Zkontrolujte stav rámu a vidlice na známky pádu nebo neodborných oprav. Mikrotrhliny v hliníkovém rámu či vůle v přední vidlici mohou způsobit zhoršenou ovladatelnost i při běžné jízdě.

    Dbejte na kontrolu elektroniky a senzoru klikového hřídele, u starších ročníků může docházet k vadným konektorům nebo zanesení kontaktních ploch. Testovací jízda s proměnnou zátěží a jednotlivými jízdními režimy odhalí případné nesrovnalosti v odezvě motoru i asistentech.


    Informace o generaci

    Třetí generace představila nový motor s elektronickým vstřikováním paliva, YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) a YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake).

    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem998 cm³
    Výkon147 kW (200 k) při 13500 ot/min
    Točivý moment112.4 Nm při 11500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíKYB 43mm
    Zadní odpruženíKYB monoshock
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2055 mm
    Šířka690 mm
    Výška1165 mm
    Výška sedla855 mm
    Rozvor1405 mm
    Hmotnost201 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže17 l
    Spotřeba paliva7.4 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiYCC-T, TCS, ABS, Launch Control, Quickshifter
    Informace o modeluSupersportovní motocykl s technologiemi z MotoGP
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou aerodynamikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi