Na prodej je cestovní enduro Suzuki V-Strom DL 650, rok výroby 2007, s výkonem 49 kW a najetými 80.000 km. Motorka je ve vlastnictví druhého majitele a pochází z České republiky. **Výbava zahrnuje:** - Centrální stojan - Padáky - Cestovní kouřové plexi GIVI s deflektorem (k dispozici je i původní čiré plexi Suzuki) - Ukazatel zařazené rychlosti GIPRO - 12V zásuvka na řídítkách - Držák s brašničkou na telefon/navigaci - Tři kufry GIVI Trekker (46L a 2x33L) - Dvě sady klíčů k motorce i ke kufrům - Kryty páček V roce 2024 proběhl velký servis, který měl celkovou cenu 38.000 Kč a zahrnoval přetěsnění motoru, výměnu gufer ventilů, brzdových destiček, servis tlumičů i výměnu svíček, brzdové kapaliny a chladicí kapaliny. Motorka je pečlivě vyčištěná a promazaná, s kompletní fotodokumentací prací k dispozici. Pneumatiky Michelin Road 6 byly zakoupeny v červnu 2022 a mají najeto cca 10.000 km. Před sezónou byl vyměněn olej a filtr. Motorka má novou STK platnou do června 2029 a je plně připravená na sezonu. Co se týče kosmetického stavu, motorka vykazuje drobné vady odpovídající jejímu stáří: ošoupaný lak od bot, chybějící gumová krytka rámu (možná dohledat v Alpách), škráblý padák (způsobený pádem při otáčení před garáží) a lehce promáčknutou nádrž od minulého majitele (pád polena v kůlně), což však nemá vliv na funkčnost. Všechny vady jsou zdokumentovány na fotografiích.
2007
80.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki Vstrom DL650 2007
Ústí nad Labem – Město
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi